Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uspešan brend je onaj koji je prisutan na pravom mestu, na pravi način i u pravom trenutku!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Aleksandra Stevović, Brand Manager, PepsiCo.

Šta danas znači REMARKABLE brend?
Može se reći da tržište danas predstavlja more preplavljeno raznim brendovima, gde su izvanredni upravo oni koji sa strateške strane čvrsto drže kormilo i stabilno plove, uspešno se hvatajući u koštac sa neprekidnim vetrovima promene trendova, dok sa komunikacijske strane hrabro dižu svoja jedra visoko – držeći fokus na potrošaču i njegovim aktuelnim potrebama. Jedino ovakav način upravljanja „remarkable“ brendom zaista može da doda vrednost koja ostavlja trag kako u srcima potrošača, tako i u celoj zajednici.

Na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača?
Polazeći od tradicionalnog oglašivačkog prostora koji poseduje ograničene kapacitete, preko digitalnih medija gde se mogućnosti za promovisanje vrednosti brenda svakodnevno umnožavaju, pa do samog mesta prodaje – izuzetno važnog polja za donošenje odluke o kupovini, bitke se biju neprestano i gotovo svugde. Sve je veća potražnja za inovativnim ponudama koje maloprodajni lanci razvijaju u sinergiji sa traženim brendovima, ali ne treba izostaviti ni direktnu komunikaciju tamo gde se potrošači nalaze kada ne razmišljaju prvobitno o kupovini.

Kako izgleda brend koji privlači i zadržava pažnju savremenog potrošača?
Uspešan brend je onaj koji je prisutan na pravom mestu, na pravi način i u pravom trenutku. To pre svega znači da ima jasno izdefinisanu publiku kojoj se obraća kroz prilagođenu i konzistentnu poruku, kao i prilike kada bira da sa tom publikom i komunicira. Samo relevantnim sadržajem uz kreativni pristup brendovi mogu privući potrošače, dok se njihova pažnja zadržava pažljivim odabirom adekvatnih kanala komunikacije.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Kada radite u timu koji je inspirativan i koji svake godine podiže lestvicu na viši nivo, uspesi su definitivno jedna velika kruna vašeg zajedničkog rada. Ponosna sam prvenstveno što sam imala sreću da sam uz sjajne stručnjake vodila ili podržavala rast i razvoj svih PepsiCo grickalica na teritoriji Zapadnog Balkana. Počevši od meni prve Chipsy kampanje „Podeli osmeh“ koja je ostvarila veliki uspeh u regionu, preko lansiranja globalno poznatog Doritosa – danas jednog od omiljenih proizvoda generacije Z, do strateškog repozicioniranja Clipsy brenda koji u 2022. godini kontinuirano beleži rast, mogu samo da budem prezadovoljna šta smo kao tim postigli. Videćemo šta nam sutra donosi.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!