Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Svaki brend mora da nađe mesto u životima potrošača, a za tu poziciju se danas mnogi bore!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Vladimir Latinović, Marketing Manager, Atlantic Štark.

Da li je građenje brenda sprint ili maraton?
Građenje brenda je svakako maraton, samo bih dodao da je to disciplina i sa dosta „promena ritma“ u toku trke. Ako nastavimo sa tom analogijom, onda možemo da kažemo da na startu trke moramo da budemo vrlo energični, ali i da uvek imamo na umu svoju snagu, svoje mogućnosti i elemente u kojima smo mi najbolji ili bolji od većine drugih i da na tome gradimo strategiju pobede u toj iscrpljujućoj borbi. Brendovi ne nastaju preko noći, ali imamo primere i onih koji su značajno brže od drugih postigli uspeh i odnos sa potrošačima – treba razumeti način i postupke njihovog poslovanja kako biste našli svoj model napredovanja.

Zašto je važan kontinuitet u komunikaciji brenda sa potrošačima?
Svaki brend mora da nađe mesto u životima potrošača, a za tu poziciju se danas mnogi bore. Čak i da se ne bore, današnji čovek je pretrpan informacijama, raznim ponudama i pritiscima, što tera i dobro pozicionirane brendove da budu aktivni i relevantni, konstantno gradeći poverenje svojih potrošača. Samo takvim pristupom možete da obezbedite i kontinuitet svog poslovanja kroz osnaživanje brendova.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Za mene je REMARKABLE stručnjak onaj koji razume, stvara i prati svoj brend i kompaniju, koji u poslovanju donosi odluke, ali pored svega brine i vodi računa o ljudima koji su u taj tim uključeni.

Nekada su biznis vizije, ambicije i posvećenost poslu bile dovoljne da nekog okarakterišemo kao izuzetnog stručnjaka, dok mi se čini da je danas taj ljudski faktor i odnos sa ljudima gotovo jednako bitan da bismo nekog mogli da nazovemo REMARKABLE.

Danas svako želi svoju delić svoje individualnosti i jedinstvenosti i na te potrebe menadžeri i direktori moraju adekvatno da odgovore da bi bili istinski REMARKABLE.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Najponosniji sam na znanje, iskustvo i ljude koje sam upoznao od kojih su neki postali i moji prijatelji. Uspeha je bilo mnogo, ali naravno, bilo je i neuspeha, međutim sve je to u nekom zbiru znanje i iskustvo koje stičemo i koje sutra možemo još bolje da iskoristimo i prenesemo na druge. To vidim kao najveću vrednost i nešto na šta sam zaista ponosan.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!