today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Evropljani najviše veruju radiju!

SVET – Uprkos porastu popularnosti novih medija, Evropljani i dalje najviše veruju radiju, zaključak je istraživanja Evropske radiodifuzne unije (EBU).

Društveni mediji su najkorišćeniji izvor informacija u Evropi, ali im se i najmanje veruje, zaključak je godišnjeg istraživanja „Poverenje u medije 2016“.

Od 33 ispitane zemlje, samo stanovnici Albanije imaju visoko poverenje u društvene mreže, dok stanovnici Velike Britanije, Švedske i Luksemburga najmanje veruju informacijama plasiranim na taj način. Poverenje u internet uopšte na niskom je nivou i pozitivno je ocenjeno samo u 12 zemalja, većinom u jugoistočnoj Evropi.

Poverenje u štampane medije nije na puno većem nivou – rezultati iz 13 zemalja pokazuju pozitivno poverenje u štampane medije, i to uglavnom u zemljama Beneluksa, gde novine još uvek uživaju ugled.

Kao najverodostojniji medij ocenjen je radio kojem, iako je inače doživeo pad poverenja, najviše veruju građani u čak 20 ispitanih zemalja, posebno u Švedskoj, Danskoj i Finskoj.

Na drugom mestu po poverenju građana nalazi se televizija, koje je i dalje najkorišćeniji izvor informacija u 11 zemalja, ali je doživela i najveći pad poverenja od prošlogodišnjeg istraživanja.

„Nije iznenađujuće da zemlje sa visokim nivoom finansiranja za javne RTV servise imaju i viši nivo poverenja u medije generalno – oni proizvode kvalitetan sadržaj i vredan su izvor informacija za društvo„, kaže Roberto Suárez Candel, rukovodilac EBU-ovog odeljenja za medijske analize za Guardian.

Istraživanje je takođe pokazalo da zemlje sa snažnim javnim RTV servisima imaju višu stopu izlaska na izbore, bolje medijske slobode, manje desničarkog ekstremizma i uopšteno zdraviji demokratski sistem.

Izvor i foto: media.ba

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!