REGION – Finskom ne šetaju polarni medvedi, ali Deda Mraz jeste finski državljanin, a istina je i da Finci imaju reč za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem vešu – kalsarikännit. Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspešnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada.Kako su u tome uspeli, moći će iz prve ruke saznati učesnici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.
Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svako može skinuti na mobilni telefon, a videlo ih je već oko 250 miliona ljudi diljem sveta. U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, šefica javne diplomatije Ministarstva spoljnih poslova i glavna sekretarka Finskog oglasnog odbora.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duvana u Rovinju. Više informacija saznajte OVDE.