today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U 2016. dominirale kratkoročne social media strategije!

SVET – Warc, kompanija koja se bavi globalnim istraživanjem trendova u marketingu, ove nedelje objavila je rezultate analiza najefikasnijeg korišćenja društvenih medija u marketingu, koje su imale za cilj otkriti globalne trendove i najbolje prakse u 2016. godini.

Izvještaj pod nazivom „Seriously Social 2016“ sadrži analizu koju je sproveo Peter Field, poznati nezavisni konsultant za marketing. Field je istražio podatke koji su priloženi uz prijave za Warc nagradu za strategije na društvenim medijima 2016. godine.

Ovaj izveštaj naglašava četiri velika globalna marketinška trenda kada su u pitanju društvene mreže:

  • Social kao platforma za objavljivanje: Došlo je do značajnog povećanja u korišćenju sadržaja u društvenim kampanjama, uz dominaciju videa. Kod 79% prijava korišćen je sadržaj u njihovim strategijama za društvene mreže u 2016. godini, dok je u 2015. taj procenat iznosio 41%, a u 2014. godini samo 22%. Social se sve više koristi kao kanal za objavu sadržaja, pri čemu je 73% učesnika u takmičenju koristilo video kao deo njihove društvene strategije.
  • Pomak ka ‘Top Down’ strategijama za društvene medije: Zabeležen je dramatičan pomak ka ‘top-down’ strategijama (sadržaj generiše brend), i smanjenj procenat ‘bottom-up’ strategija (potrošač generiše sadržaj). Top-down sada čini 93% od studija slučajeva koje su nagrađene ove godine. Brendovi sada sve više ulažu u proizvodnju sadržaja koji će biti deljen, koji je lakši za isporuku i koji se lakše povezuje sa komercijalnim rezultatima.
  • Dominiraju kratkoročne strategije: Kampanje na društvenim medijima ograničene na kratke vremenske periode (tj. manje od šest meseci u trajanju) nisu u mogućnosti da donesu rezultat kao one dugoročne. Fokus na kratkoročne aktivacije za prodaju u mnogim društvenim strategijama pružaju siromašniji dugoročni učinak.
  • Big Data su sve prisutniji u strategijama za društvene medije: Način na koji agencije kombinuju podatke sa strategijama za društvene medije postaje sve zreliji. Big Data su bili ključna tema kod 83% prijava.

Više informacija pronađite u izveštaju OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!