today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šest najvažnijih digitalnih inovacija u 2016.

Iako je tek polovina godine, u digitalnome svetu već je toliko novih stvari kojima se moramo prilagoditi. Jasno&Glasno izdvojili su neke od najbitnijih inovacija iz oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža.

Facebook reakcije
Svima nam je dobro poznato da je Facebook početkom godine uveo i reakcije pomoću kojih se možete izraziti više nego samim lajkom. Reakcije su promenile način na koji se komunicira te omogućile fanovima da pokažu da li im se i koliko nešto svidelo, umesto ostavljanja hrpe, često nedorečenih i nejasnih komentara.

Zašto su važne – broj korisnika Facebooka na mobilnim uređajima se povećava, a korisnici baš i nisu pobornici preteranog tipkanja preko telefona. Reakcije im stoga olakšavaju komunikaciju. Izveštaji digitalaca sada moraju sadržati sve reakcije kako bi se na najbolji način analiziralo utisak koji ste sadržajem ostavili na svoje fanove.

Emitovanje uživo i sve veća popularnost video sadržaja
Facebook je omogućio live emitovanje video sadržaja, kao i notifikacije kada je reč o liveu brenda čiji ste fan, a nedavno je omogućio i interaktivnost u video kampanjama. Ta interaktivnost omogućava da tokom gledanja videa postavite neko pitanje, linkujete sadržaj ili neki drugi oblik dodatnog predstavljanja.

Periscope je uveo emitovanje uživo putem Twittera, bez potrebe otvaranja samog Periscopea.
Twitter je tokom marta predstavio First View, odnosno video reklame koje se pojavljuju odmah čim otvorite ovu mrežu. Instagram je omogućio video reklame od 60 sekundi, umesto ograničenja na 15.
Snapchat je predstavio svoj novi poboljšani Chat 2.0. koji omogućava slanje video poruka do 10 sekundi.

Zašto je važno – ne treba vam nikakva specijalna matematička računica da dođete do zaključka kako će ova godina biti godina video sadržaja. Sve se menja jako brzo, korisnici su već prezasićeni klasičnim sadržajem te će biti preko potrebno uložiti malo više novca i kreativnosti kako biste privukli i zadržali njihovu pažnju. Ako želite biti u toku, hitno uključite video sadržaje u svoju digitalnu strategiju.

Instagram algoritam
Instagram je izgubio svoju savršenost za marketingaše. Kada biste pre postavili sadržaj na Instagram, mogli ste biti sigurni da će ga svako videti. Ipak, svaka dobra priča ima i svoj kraj. Zbog velikog broja korisnika, koji svakim danom i sve više raste, Instagram je uveo algoritam, sličan Facebookovom, koji vam prikazuje samo one sadržaje koje stvarno želite, s kojim ostvarujete interakciju i najčešće komentarišete. Out of topic Instagram omogućio je i upravljanje sa maksimalno pet profila. To je zasigurno olakšalo posao community menadžerima.

Zašto je važno – ako želite zaokupiti pažnju korisnika i ostvariti što bolju interakciju s njima, veoma je važno. Naime, ako nekom niste prezanimljivi, vaši će mu se postovi u jednom trenutku prestati prikazivati ili će se prikazivati ređe. Naravno, tu su uvek dobri stari oglasi, ali organski reach i interakcije ono su što je nezamenjivo.

Instant articles na Facebooku
Novina koja je od marta dostupna svim izdavačima – instant članci na Facebooku. Instant članci omogućavaju direktno čitanje teksta nekog portala na Facebooku. Naravno, na svom sajtu možete pratiti analizu čitanja tih članaka.

Zašto je važno – reč je o još jednoj pogodnosti za korisnike mobilnih uređaja jer sada ne moraju trošiti vreme i čekati da se neka stranica učita, nego lako mogu čitati na samom Facebooku. Vreme će pokazati koliko će instant članci postati popularni i koliko će pridoneti vašim konverzijama.

Snapchat geofilter
Bilo da ste pojedinac ili mala kompanija, sada možete kreirati sopstvene geolokacijske filtere pri slanju snapova ili uvrstiti postojeće.

Zašto je to važno – po ceni od pet dolara pa naviše, možete pristupiti celom jednom novom kanalu oglašavanja. Snapchat je jedna od najbrže rastućih mreža pa, ako su vam ciljne grupe mlađe od 18 godina, ovo je jako važno.

Virtualna realnost postaje mainstream
Zahvaljujući kompanijama poput Oculusa, Sonyja, PlayStationa, HTC-a i Samsunga, virtuelnu realnost možete priuštiti sebi već po ceni od 80 dolara. Neke organizacije, poput Unicefa, u svoje su strategije komuniciranja s javnošću, influencerima i novinarima, već uključile VR. Prisetimo se, Facebook je početkom marta najavio formiranje “Social VR” tima.

Izvor: Jasno&Glasno

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

  1. Primecuje se da nema Twittera u svim ovim inovacijama ali popularnost mu na opada (mada i ne raste). Kada su hteli da malo modernizuju svoju pretragu pa da korisnici dobijaju filtirane informacije koji ce malo d aubrzaju stvari, odmah su se pobunili isti ti korisnici. Jednostavno ljudi su navikli i ne zele da menjaju svoje anvike

  2. Prednosti Twitera su deljenje brzih, kratkih i jednostavnih informacija, slika i linkova. Nema nešto preterano polja za personalne informacije, što je plus za sigurnost korisnika.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!