REGION – Kompanije iPROM i Valicon speovele su istraživanje na temu upotrebe interneta prilikom gledanja TV programa. Istraživanje je pokazalo da dok gledaju televiziju, 71% svih ispitanika koristi internet, 36% je aktivno na društvenim mrežama, četvrtina pretražuje web stranice i čita ili odgovara na e-mailove.
54% ispitanika potvrdilo je da su motivisani televizijom da odmah uključe svoje mobilne telefone kako bi tražili dodatne informacije. Ovaj procenat najviše čine pripadnici generacije Z.
Analiza je uključila i poređenje rezultata za različite generacije (baby boom generacija i generacije X, Y i Z*). Za vreme gledanja televizije, posete društvenim mrežama su daleko najpopularnija aktivnost za dve trećine korisnika generacije Z i više od polovine korisnika generacije Y.
Za vreme gledanja televizije, generacija Z voli da pregleda web (jedna trećina). Pored društvenih mreža, generacija Y voli da proverava mejlove, pretražuje web (30 odsto) i gleda zabavni video sadržaj.
Među ispitanicima generacije X, jedna petina proverava mejlove i pregleda web stranice dok gledaju TV.
Baby boomeri čitaju mejlove (27 odsto) i posećuju društvene mreže (23 odsto), dok čak 22 odsto njih čita dnevne novine dok gledaju TV.
Više informacija pronađite OVDE.