today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nerazdvojni TV i internet!

REGION – Kompanije iPROM i Valicon speovele su istraživanje na temu upotrebe interneta prilikom gledanja TV programa. Istraživanje je pokazalo da dok gledaju televiziju, 71% svih ispitanika koristi internet, 36% je aktivno na društvenim mrežama, četvrtina pretražuje web stranice i čita ili odgovara na e-mailove.

54% ispitanika potvrdilo je da su motivisani televizijom da odmah uključe svoje mobilne telefone kako bi tražili dodatne informacije. Ovaj procenat najviše čine pripadnici generacije Z.

Analiza je uključila i poređenje rezultata za različite generacije (baby boom generacija i generacije X, Y i Z*). Za vreme gledanja televizije, posete društvenim mrežama su daleko najpopularnija aktivnost za dve trećine korisnika generacije Z i više od polovine korisnika generacije Y.

Za vreme gledanja televizije, generacija Z voli da pregleda web (jedna trećina). Pored društvenih mreža, generacija Y voli da proverava mejlove, pretražuje web (30 odsto) i gleda zabavni video sadržaj.
Među ispitanicima generacije X, jedna petina proverava mejlove i pregleda web stranice dok gledaju TV.
Baby boomeri čitaju mejlove (27 odsto) i posećuju društvene mreže (23 odsto), dok čak 22 odsto njih čita dnevne novine dok gledaju TV.

Više informacija pronađite OVDE.

d

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!