today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mobilne platforme i dalje u porastu

SVET – Rast popularnosti mobilnih aplikacija i platformi nastavlja se i u 2016. godini, zaključuju autori istraživanja State of the News Media 2016.

Izveštaj američkog istraživačkog centra Pew Research Center o stanju medija u 2016. godini naglašava kontinuirani uticaj digitalnih tehnologija na novinarstvo. Prema podacima koje su prikupili istraživači Centra, skoro 50% odraslih Amerikanaca vesti dobija sa Facebook-a, dok je cirkulacija štampanih dnevnih novina pala za 7 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Prihodi od oglašavanja za štampane medije doživeli su najveći pad od 2009. godine, dok je ulaganje u reklame na mobilnim platformama u istom periodu poraslo za 65 posto.

Iako je ovo značajan procenat, on zapravo pokazuje i usporavanje rasta za digitalne platforme, kod kojih su se ti procenti prethodnih godina merili u trocifrenim brojevima. Ipak, oglašavanje na mobilnim platformama u 2015. godini činilo je 17 posto ukupnog ulaganja u oglašavanje u medijima uopšte.

Pet najvećih internet kompanija (Google, Facebook, Yahoo, Microsoft i Twitter) zaradili su 65 posto od 59,6 milijardi dolara potrošenih na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini.

„Podaci sve jasnije pokazuju da uticaj ovih kompanija ide dalje od poslovnog i ulazi u samu suštinu novinarske industrije“, kaže se u uvodu izveštaja.

Način na koji korisnici dolaze do vesti takođe je značajan pod uticajem rasta mobilnih tehnologija. Od 110 najpopularnijih izvora informacija – uključujući i televizijske kuće i digitalne izdavače – 99 ih ima više poseta na mobilnoj nego na desktop verziji veb sajta.

Izvor i foto: media.ba

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!