Kako sam nadigrao moćni BBC i postigao 70 miliona pregleda na društvenim mrežama?

REGION – Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mere u milijardama korisnika, u celu priču ozbiljno je ušla i psihologija. Nauka nam daje odgovore na pitanja ko je naš korisnik, kako do njega dopreti i kako se boriti s negativnim komentarima.

Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktično apsolutnom slobodom izražavanja postale mesto na kojem brandovi mogu doživeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim delom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.

Kako razumeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja ‘Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara’ na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govoriće Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.

Temom društvenih mreža baviće se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duvana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari