Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja!

Edukativni karakter konferencije Digital Day, čini ovu konferenciju veoma značajnom, a govornici iz celog sveta omogućavaju jedan sveobuhvatan pogled i skup iskustava iz poslovanja na razvijenim tržištima.

Konferencija će se održati 16. maja u Domu omladine pod nazivom CONNECTED SHOPPER, a ovogodišnji fokus je na glavnim pokretačima i izazovima sa kojima se susreću kompanije koje aktivno učestvuju u trgovini putem interneta. Digital Day je prilika gde posetioci mogu saznati više o digitalnom marketingu, Internet trgovini putem društvenih mreža i mobilnih uređaja, ali i integraciji online okruženja i fizičkih mesta prodaje. Posetioci će moći da se upoznaju sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima uspešnih iz oblasti e-trgovine.

Pored predavanja, program konferencije sadrži i panel diskusije u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Panelisti će diskutovani o stanju e-trgovine u regionu, kao i o digitalnoj transformaciji kompanija.

Panel „From Digital as an Extension to Digital as a Core“ će dati prikaz i smernice koje je potrebno primeniti kako bi digitalno okruženje postalo osnova poslovanja na kojoj se dodatno razvijaju prateći poslovi marketinga, prodaje i logistike.

Nova realnost poslovanja u velikoj meri uključuje digitalnu infrastrukturu, samim tim i digitalnu transformaciju poslovanja. U okruženju u kojem ljudi preko online kanala komuniciraju međusobno, ali i sa brendovima, stvara se jedinstveni dinamički ekosistem u kom kompanije moraju da prate potrošače i da izlaze u susret njihovim potrebama, navikama i očekivanjima. Da bi kompanije uspele u novoj poslovnoj realnosti potrebno je isporučiti pravi sadržaj, na pravom uređaju, u pravo vreme i na pravom mestu. Da bi to postalo realnost, potrebna je digitalna transformacija poslovanja, vođena očekivanjima i ponašanjem potrošača koji se brzo menjaju stalnim napretkom tehnologije i jakom konkurencijom.

Moderator ovog panela će biti Igor Žeželj, CEO i osnivač kompanije Wireless Media. Ideja panela je spajanje perspektiva iz različitih grana industrije kako bi se ispitali realnost, izazovi i prilike za transformaciju poslovanja i tehnološke infrastrukture zarad digitalne ekonomije i zahteva povezanih potrošača koji konstantno evoluiraju. Učesnici panela su Predrag Ćirković, direktor SAP Zapadni Balkan, Milan Simić, CIO, izvršni direktor za IT podršku i ICT servise, Telekom Srbija i Lazar Džamić, kreativni strateg i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije.

Ideja panela je spajanje marketing agencija, kompanija i trgovaca kako bi se na jednom mestu razmenila iskustva vezana za digitalnu transformaciju ključnih elemenata poslovanja. Panel je zamišljen kao dijalog sa publikom kao aktivnim učesnikom i glavnim izvorom pitanja vezanih za digitalnu transformaciju i njenom uticaju na poslovanje.

Među ostalim učesnicima i predavačima na konferenciji Digital Day 2017 naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima „The ZOO“, Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, ali i mnogi drugi.

Više informacija možete pronaći OVDE.

Specijalno čitaocima našeg portala omogućen je popust od 10% na cenu kotizacije za prisustvo na Digital Day konferenciji. Potrebno je samo da prilikom registracije navedete promo kod: MMREZA2017


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari