Digital Day 2017: Mobilne komunikacije i navike potršača

Konferencija Digital Day 2017 održaće se 16. maja u beogradskom Domu omladine. Sedma po redu konferencija Digital Day nosi naziv „Connected Shopper“, a njena glavna tema je korisničko iskustvo i trgovina putem interneta.

Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja, u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati eminentni stručnjaci iz zemlje i regiona.

Konferencija će okupiti eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima „The ZOO“, Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazine The Economist i i mnogi drugi.

Katarzyna Paliwoda, partner za retail i FMCG klijente, kompanije Facebook za region Centralne i Istočne Evrope, jedan je od glavnih govornika na ovogodišnjoj konferenciji. Bogato iskustvo u Facebook-u, samo je nastavak njene uspešne dugogodišnje karijere u kompaniji Procter & Gamble, u kojoj se Katarzyna najviše bavila brend menadžmentom.

Na ovogodišnjoj konferenciji Katarzyna će u svom predavanju akcenat baciti na mobilne komunikacije i navike potrošača na putu od ideje do kupovine samog proizvoda. Velika mobilna revolucija, koja je transformisala svet u poslednjih nekoliko godina imala je ogroman uticaj i na potrošače i njihove navike.

Pametni telefon u svačijem džepu je postao najjače oružje za borbu za potrošače. Oglašavanje prilagođeno svakom kupcu ponaosob, bilo da su u pitanju lokalni ili globalni brendovi, pokazao se kao najefikasniji vid reklame. S druge strane društvene mreže, posebno Facebook, su omogućile svima: od proizvođača automobila, do lokalne pekare, da imaju iste šanse da dopru do potencijalnih kupaca, i to je ono što je drastično utiče na definisanje marketing strategije. Takođe, ovaj način reklamiranja omogućio je ciljanje vrlo uske publike, relevantne za konkretan brend ili proizvod. O transformaciji tržišta, koje je uz pomoć društvenih mreža za 5 godina postiglo ono što TV nije mogao za 67 godina, ali i o mobilnoj strategiji oglašavanja možete čuti na njenom predavanju na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari