today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tito: Social media trendovi za 2020.

Sa preko 15 godina iskustva na globalnom digitalnom tržištu, Tiago (Tito) Ribeiro jedan je od vodećih stručnjaka na svetu kada je reč o društvenim mrežama. Tito je iskustvo sticao u agencijama kao što su Biedermann McCANN, WILD Fi, JWT, Y&R, Pong Dynasty (FLAG.CX), SapientNitro, TVC / Taterka i AG2 Publicis Modem. Tiago, takođe, radi kao CCO (Chief Culture Officer) na lampada.ag, a tokom svoje profesionalne karijere prikupljao je veliko i raznoliko iskustvo u raznim formatima agencija pomažući izgradnju velikih brendova na različitim tržištima. On za čitaoce Marketing mreže izdvaja neke od ključnih trendova u oblasti digitalnog marketinga u 2020. godini.

  • Stvaranje novog kulturnog modela poslovanja

Sve više će biti pritiska na digitalne i internetske trgovine. Brendovi će morati hitno da stvore nove vrednosti za potrošače ili više neće biti atraktivni i poželjni. U komunikacijskoj industriji, upečatljivo je to što model naplate kod mnogih agencija dramatično opada poslednjih meseci. Danas je, više nego ikada, i sa strane agencija i sa strane brendova, potrebno preispitati održiv i skalabilan poslovni model, ili će u roku od nekoliko godina doći do kolapsa gde će agencije nestati, a samo će nekolicina ogromnih kompanija sa sadržajem i medijima preživeti.

  • In-house agencije – efikasno rešenje?

Kako brendovi sve više traže transparentnost u svojim troškovima oglašavanja, veću kontrolu kreativnosti i povećanje prodaje, mnoge kompanije počinju interno da stvaraju resurse, kreirajući nove načine rada sa partnerima i stručnjacima. Stvaranje agencija „in house“ sve više ima smisla, budući da je sve više mladih profesionalaca, a u agencijama Vlada kriza talenata. A rešenje koje su mnoge kompanije pronašle u cilju zadržavanja talenata i profesionalaca jeste stvaranje struktura povezanih sa odeljenjem za marketing. Interno poslovanje često omogućava kontrolu troškova, povećava transparentnost i produktivnost, ali izazovi primene in-house agencija nisu tako jednostavni. Mnogi stručnjaci veruju da je ovo samo prolazan trend, jer njegova realizacija nije jednostavna.

  • Segmentacija podataka i upotreba AI u marketingu

Dobro je imati na umu da trendovi ne prestaju, oni stvaraju put ka poslovnom uspehu. Danas vodeće digitalne medijske platforme i alati na vreme su implementirali AI u svoje algoritme. U 2020. godini i u bliskoj budućnosti, AI će doprineti boljoj u segmentaciji podataka i osigurati da algoritmi isporučuju najbolji mogući sadržaj.

  • AR – sve bliža stvarnost

AR podstiče viralni marketing na društvenim mrežama. Uz mogućnost kreiranja filtera, mnogi brendovi već koriste ovu funkciju za interakciju sa korisnikom i  širenje njihovog sadržaja. U 2020. godini glavni trend biće kreiranje projekata koji omogućavaju interakciju u nekom realnom prostoru/događaju, sa mogućnošću širenja poruka na digitalnim medijima. Ova tehnologija pomoći će potrošačima da donose odluke o kupovini. Iako npr. nisu u mogućnosti da dodirnu proizvod mogu da mu izmere dimenzije, preciziraju boje i vide njegovu primenu u stvarnom svetu.

  • Angažovanost i reputacija u cilju povećanja prodaje

Ugled kompanije u digitalnom univerzumu postaje sve vredniji, ne samo na sopstvenim kanalima, već i širom digitalnog ekosistema. Povratne informacije drugih korisnika sve više su odlučujući faktor prilikom kupovine proizvoda. Do 2020. godine angažovanost će postati važnija nego ikada ranije, brendovi bi trebalo da brinu i razmišljanju o sadržaju koji će rezultirati mnogo komentara. Na ovaj način će se vaš sadržaj bolje kvalifikovati na algoritmima i predstaviti većem broju ljudi. Nakon što komentari budu pozitivni, na kraju će rezultirati i boljom prodajom.

  • Diferencirani sadržaj i izuzetno segmentirana strategija

U teoriji to svi znaju, ali mnoge kompanije i dalje objavljuju isti sadržaj na različitim platformama. S obzirom na to da će se pojaviti sve više novih zajednica, kompanije će morati proizvoditi relevantne i drugačije sadržaje za svaki mikro trenutak. Imamo najavu dolaska Facebook grupa, koje će biti zanimljivo sredstvo za isporuku personalizovanijih poruka. Drugi glavni trend je konsolidacija dva univerzuma – podcasta i influensera. U 2019. godini videli smo veliko povećanje potrošnje na podcaste širom sveta. Prema statističkim podacima, 22% Amerikanaca sluša podcaste svake nedelje. A porast influensera nije nov podatak. Čak 80% brendova smatra influencer marketing kao  efikasan. Sa sigurnošću možemo predvideti da će u 2020. godini i ubuduće, influenseri na društvenim mrežama rasti i igrati sve važniju ulogu u izgradnji svesti o brendu.

  • Nove platforme i jačanje mikro momenata

Digitalni marketing odavno više ne služi isključivo za izgradnju brenda. Danas platforme poput Houseparty, Steemit, Caffeine i Lasso dobijaju sve veću popularnost i već se koriste kao platforme za brendove na nekim tržištima. TikTok već ima preko 500 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a taj broj se povećava. LinkedIn takođe dobija drugačiji status i postaje sjajna platforma za brendove. Sada je izazov 2020. godine kako upravljati i graditi mikro trenutke prema publici, a koji se razlikuju od platforme do platforme.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!