today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Potrošači više pažnje usmeravaju na native nego na standardne oglase!

Native advertising je vrsta oglašavanja, koja odgovara obliku i funkciji platforme na kojoj se pojavljuje. U mnogim slučajevima, manifestuje se kao članak ili video produkcija oglašivača s posebnom namerom da promoviše proizvod, dok je odgovarajući oblik i stil jednak onome koji bi se inače mogao videti u radu redakcije.

Reč “native” se odnosi na ovo koherentnost sadržaja s drugim medijima koji se pojavljuje na toj platformi. Native oglasi odgovaraju vizuelnom dizajnu medija i platforme te izgledaju poput prirodnog i uobičajenog sadržaja.

“Native advertising definitivno je jedan od kanala uspešnog oglašavanja i to zbog prirodnog vezanja uz interese i potrebe ljudi, što i sam njegov naziv govori. S obzirom na to da su potrošači danas izloženi brojnim porukama, a njihova pažnja i konzumacija pojedinih medija i kanala sve je selektivnija i kraća, koncept native advertisinga je dao dobar odgovor. Kroz native poruka brenda pojavljuje se u trenutku kada je potrošač senzibilizovan za temu koju mu plasiramo, znači postoji interes i potreba i time je efikasnost komunikacijske poruke veća”, tvrdi Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorka agencije Bruketa&Žinić OM.

Slično uređivanju
Najveće društvene platforme u svetu poput Facebooka, Twittera, Instagrama i Tumblra svakodnevno koriste native advertising, a i poznate novine poput Forbesa, Wall Street Journala, New York Timesa i USA Today počele su uvoditi te nove reklamne integracije na desktope i pametne telefone korisnika, a te “reklame” odgovaraju obliku i funkciji uređivačke politike njihovog medija.

“Ova je forma oglašavanja idealna za izgradnju svesti o brendu kao i za izgradnju dosega, a brendovi koji koriste native oglašavanje uveliko povećavaju mogućnosti za kvalitetne leadove. Dosadašnja istraživanja su takođe pokazala da se korisnici puno duže zadržavaju na native sadržaj, vizualno može biti znatno atraktivniji od standardnih formata, a korisnici su skloniji deliti takav sadržaj i na društvenim mrežama. Na određeni način ta „shareable“ komponenta native oglašavanja često donosi i najveću vrednost. Naravno, izrazito je bitno da je native sadržaj kontekstualno relevantan, odnosno da se prirodno uklapa na digitalnu platformu na kojoj se koristi”, tvrdi Igor Poznić, online media menadžer u Universal McCannu.

Kako kaže Poznić, digitalni native advertising se u Hrvatskoj koristi sve više, naročito u poslednjih godinu dana, a najposećeniji digitalni mediji u Hrvatskoj imaju i oformljene timove koji su specijalizovani za produkciju native sadržaja.

Svetska istraživanja pokazala su da potrošači 25 odsto više pažnje usmeravaju na native oglase nego na standardne bannere. Takođe, native advertising potrošači prate čak 2 odsto više nego ostali sadržaj određenog medija i jednak broj sekundi se zadržavaju na njima kao i na ostalim medijskim sadržajima. Čak 97 odsto konzumenata medija koji medij prate preko pametnih telefona smatra da su native oglasi efikasniji u postizanju ciljeva brenda. Važno je istaći da su istraživanja pokazala da native advertising povećava kupovinu čak 18 odsto više od klasičnih bannera.

Ceo tekst pročitajte na portalu poslovni.hr.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!