Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 99

Now&10: Dobri brendovi, dobri tragovi

Povodom jubileja, 10. rođendana, Marketing mreža pokrenula je početkom godine novi video format – Now&10 Talks. Do sada je objavljeno ukupno 18 epizoda, a u pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Potrošač 3.0 ima jasno postavljena očekivanja prema brendovima!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Sanja Obradović, Brend menadžer, Mona Fashion.

Šta danas znači REMARKABLE brend?
Remarkable brend je hrabar i jedinstven, spreman da se menja i unapređuje zarad dobrobiti potrošača, dok je njegova vizija i vrednosti koje ga utemeljuju jasna i nepromenjena. Ovakav brend odlikuje pre svega istinski integritet i izuzetnost u svakom pogledu.

Na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača u modnoj industriji?
Ono što je izuzetno važno jeste da se konstantno radi na unapređenju celokupnog iskustva potrošača na svim nivoima. U samom procesu kreiranja proizvoda da biste se izdvojili na tržištu treba da imate svoj lični pečat, nešto po čemu ćete se izdvojiti od drugih i po čemu će vaš brend biti jedinstven i prepoznatljiv. Izazov leži u tome da se kreira dobra poveznica između vrhunskog kvaliteta proizvoda i vrhunskog dizajna kreiranog prema preferencijama potrošača, koji žele da kroz vaše odevne komade istaknu svoj stil i individualnost.

Sa druge strane ne treba zaboraviti na važnost vrhunske usluge, kako u maloprodajnim objektima tako i u online prodavnici, što implicira postojanje sinergije između različitih struktura u kompaniji u pogledu razmene pravovremenih informacija o potrebama i zahtevima potrošača, kako bi se unapredilo potrošačko iskustvo. Inovativna i autentična komunikacija brenda kroz kvalitetne kampanje i ostale brend aktivnosti
treba da bude u konstantnom fokusu kompanije, i da inspiriše potrošače na stvaranje emotivne povezanosti sa brendom.

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda?
Potrošač 3.0 je pre svega dobro informisan i ima jasno postavljena očekivanja prema brendovima. Potrošaču koji je svakodnevno izložen velikom broju komunikacionih poruka sa različitih kanala nije lako skrenuti pažnju i izdvojiti se iz mase brendova. Ovaj potrošač očekuje autentičnost i iskrenost od strane brenda, želi da razume svrhu brenda zato što je svestan da svojim izborima šalje poruku o sebi. Od brenda očekuje da prati inovacije koje se kontinuirano dešavaju, da konstantno radi na unapređenju njegovog celokupnog potrošačkog iskustva uz poštovanje njegove individualnosti.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
U mojoj dugogodišnjoj karijeri ima mnogo projekata koji su mi zaista dragi i na kojima sam stekla dragocena iskustva, ali ako bih morala da izdvojim uspeh koji mi najviše znači to svakako jeste proces repozicioniranja Mona Man brenda. Iako je ovo proces koji i dalje traje, sve ono što je urađeno u proteklom periodu je bilo veoma značajno za razvoj brenda i njegove rezultate, a vođenje tog procesa je neverovatno iskustvo koje je oplemenilo moju karijeru i motivisalo me da poput mog brenda još više radim na sopstvenom razvoju i usavršavanju. Kada se izmestite iz postojećih okvira, promenite industriju u kojoj ste do tada radili i suočite se sa nekim potpuno novim izazovima, upravo u takvim uslovima imate plodonosnu šansu za lični razvoj, a smatram da je to izuzetno važno za svakog menadžera. Onoliko koliko ste vi spremni da se razvijate, da učite nove stvari i da dajete svoj doprinos poslu i brendu, toliko ćete moći i da motivišete članove svog tima i da ih podstaknete da zajedno pomerate granice izuzetnosti.

Mladi talenti unose svežu perspektivu u poslovanje jedne kompanije!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Filip Gujaničić, Junior Brand Manager, Frikom.

Danas, više nego ikada ranije, uspeh brenda se meri zadovoljstvom korisnika!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Suzana Berić, Direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije, Telekom Srbija.

„Gorući problem“ – ambiciozna kampanja sa velikom misijom!

Sve kampanje koje imaju za cilj prestanak pušenja polaze od iste premise – pušenje je štetno i najbolji izbor za nepušače je da nikada ne probaju, a za pušače da potpuno prestanu sa konzumacijom cigareta, duvana i proizvoda koji sadrže nikotin. „Gorući problem“ ima istu polaznu osnovu, ali je razlika u tome što ova kampanja ne zatvara oči pred pušačima koji, iako svesni štetnosti ove navike, to ipak neće učiniti.

Vreme nove pismenosti

Mislim da ne znam da koristim faks mašinu. Da, gotovo sam sigurna da ne znam da pošaljem faks. Ne znam ni kako funkcioniše, a malo se i bojim tog iskustva. Da li to znači da sam profesionalno nepismena? Bila bih da je sada 1996. godina. Setih se da imam kolegicu koja zna da koristi faks mašinu, samo nemamo čime i kome da ga pošaljemo.

REMARKABLE brend ne prodaje samo proizvod, već i čitavu priču koja stoji iza njega!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Milica Gajić, Marketing Manager, Atlantic Štark.

I pored ekspanzije TikTok-a, nisam pristalica donošenja brzih odluka bez dublje analize!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jugoslav Škarić, Digital Marketing Manager, Lidl Srbija.

Građenje brenda definitivno je maraton!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Danijela Gašparac, Head Of Market Research – CEO Advisor, Telekom Srbija i Marketing and Communication Consultant, Srbija voz i UNDP.

LinkedIn: Najefikasnija društvena mreža našeg doba

Kada je pokrenut pre skoro 20 godina, što ga čini najstarijom društvenom mrežom koja je i dalje aktivna, verovatno ni sami osnivači LinkedIn-a nisu mogli da predvide da će steći ovakvu popularnost, ali iznad svega – uticaj i kredibilitet u poslovnom svetu.