today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

A, šta sebi duguješ?

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora) rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Sve češće ujutru sretnem sebe u ogledalu sa pitanjem: “A, šta sebi duguješ?”. Neretko vidim i izraz lica koji me pita: “Jesi li to opet na početku?”. Svaki dan mi je jasnije da mi ništa ne pripada, sem ono što doživljavam u trenutku, i osećaj je lep, jer si, usudiću se da kažem – “lakši”. Kad završimo projekat, brišem RAM, da ne upadnem u zamku da radim opet isto ili slično, jer me taj tip reciklaže ne vodi ka miru sa sobom.

Raduje me što naš tim, vredni i uporni Bild Studio, izlazi iz kruga zavisnosti (od) nekih ranijih uverenja i što ima nagon, u daljem tekstu snagu, te mobiliše energiju da prigrli nešto više sunca. Cilj nam je, da sa lokalnog tržišta budemo deo dobrih globalnih priča, pogotovo onih koje remete konvencije. Jer mi smo takvi, Bild postava ljudi je sve samo ne konvencija. Ljudi koji svojim akumuliranim iskustvom i delovanjem daju doprinos društvu i koji shodno tome, ganjaju i takve projekte.

O marketinškim komunikacijama… često stičem utisak, da su u deficitu hrabrosti. Botovi su odavno stigli, AI nam iskače iz frižidera i maše. Dobrodošlicu želim. Rekla bih da su po nas, to, ništa drugo do sjajni momci, jer zahvaljujući njima imamo novu priliku da opet zasijamo s onim organskim, usredsređenim, autentičnim. Komunikacije mogu da okrepe, a sigurna sam, i da spasu svet, pitanje je, koliko marketing želi udela u tome?

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Obradujte nas povratnom informacijom od onih za koje je rađen projekat. Prenesite nam vaš osećaj ponosa.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!