Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Stvari se konstantno menjaju, a mi se (uspešno) prilagođavamo!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacijsa – šta vidiš?
Znam da ništa ne znam – Sokratova izreka mi deluje kao savršena za opisivanje stanja u našoj industriji, a posledično i u mom profesionalnom životu. Stvari se konstanto menjaju, a mi se (uspešno) prilagođavamo, kako ja, tako i čitav tim unutar agencije. Što više radimo, napredujemo i učimo, shvatamo da uvek postoji još… još prostora, još informacija, još ideja. Čini mi se da ljudi iz industrije uživaju u ovome, a sa njima i ja. Često čujemo da je naše tržište iza nekih naprednijih, ali verujem da mi i u ovoj situaciji uspevamo da izvučemo ono najbolje. Ako bih morala da ogovorim jednom rečenicom – tu smo gde treba da budemo.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prijavite kampanju kojom se najviše ponosite. Onu koja ju u prethodnoj godini obeležila vaš rad. Onu u kojoj ste najviše uživali. To će se primetiti već u samoj prijavi, a ukoliko je taj rad originalan i drugačiji, na dobrom ste putu da se vaša prijava istakne. Rezultati su naravno važni, ali probajte da prikažete one koji su neočkivano odskočili ili su čak bili organski – na taj način ćete pokazati da je vaša poruka zaista došla do ciljane publike.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!