today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni su za uspeh!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Moram priznati da me, kad sam prvi put videla ovogodišnju temu – navela na razmišljanje o samorefleksiji. Koliko je često praktikujemo, šta dobijamo kao povratnu informaciju tog odraza u ogledalu i koje akcije proističu?

Zajedničko za tržište, kompanije i profesionalce je neophodnost izdvajanja više vremena za samorefleksiju, kako bismo bolje identifikovali prostore za rast, ali i cenili putanju koju smo prošli. Kada uklonimo prizmu da sve posmatramo kroz cifre i zavirimo u priču koju donosi naše tržište, naša kompanija ili ličnu priču, tada ćemo zaista imati samorefleksiju.

Ono što ja vidim je brzina prilagođavanja i učenja, po kojoj mislim da se izdvajamo u odnosu i na neke mnogo razvijenije i snažnije zemlje.

I čini mi se da je to rezultat objektivnosti i samokritičnosti. Mislim da su samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni za uspeh šta god radili. I najvažnije, omogućavaju nam da u sebi probudimo kreativnost, da izađemo iz zone komfora i da svaki problem pretvorimo u priliku.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Cilj svake kampanje ultimativno treba da bude doprinos poslovnom rezultatu, bilo da je to vidljivo kroz rast u prodaji, profit ili rast tržišnog učešća. Iako očekujem kampanje koje su dale merljive rezultate, volela bih da vidim i inovativnost u pristupu i autentičnost ideja koje pomeraju granice u komunikaciji, koje „osećaju“ potrošača na drugačiji način.

Sa nestrpljenjem očekujem radove naših kreativaca i sigurna sam da ću uživati u svojoj ulozi. I nadam se da posao neće biti lak.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!