Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stabilizacija agencija za spoljno oglašavanje

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2021. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodi Marketing mreža poslednjih pet godina.

U okviru ove grupacije, ALMA QUATTRO, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. Ova agencija je u 2021. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 30,69%, rast neto dobiti za 53,75% i pad broja zaposlenih za 4,08%.

Na drugom mestu u tabeli, po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti, nalazi se DIGITAL PRINTING CENTER (DPC). U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 47,09% i veliki rast neto dobiti od čak 550%. Broj zaposlenih povećan je za 6,31%. U okviru DPC-a, koji je primarno štamparija velikih formata, posluje i agencija za spoljno oglašavanje MultiVision, koja je u APR-u registrovana kao zasebno pravno lice, sa prijavljenim godišnjim prihodom od šest hiljada dinara u 2021. godini.

Na trećem mestu nalazi se MAXIM&CO i to po oba finansijska parametra. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2020. za 37,28%, dok je neto dobit uvećana za 131,81%. Broj zaposlenih povećan je za 53,57%.

Četvrto mesto pripalo je agenciji INFO MEDIA GROUP, koja beleži stabilan rast poslovnog prihoda od 53,07% i rast neto dobiti za čak 285,35%. Broj zaposlenih uvećan je za 6,67%.

Mala agencija, sa svega pet zaposlenih, BILLBOARD, zauzela je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim rastom prihoda od 28,93% i treće mesto po neto dobiti sa padom od 31,08%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 32 pravna lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem.

Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanje u 2021. beleži rast od 27,49% i rast neto dobiti za čak 76,14%, u odnosu na 2020. godinu. Broj zaposlenih na nivou grupacije veći je za 8,72%.

Svi parametri ukazuju na stabilizaciju poslovanja agencija za spoljno oglašavanje. U 2021. godini samo 10 od 32 agencije u ovoj grupaciji zabeležilo je pad prihoda, a 12 od 32 i pad neto dobiti.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!