today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stabilizacija agencija za spoljno oglašavanje

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2021. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodi Marketing mreža poslednjih pet godina.

U okviru ove grupacije, ALMA QUATTRO, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. Ova agencija je u 2021. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 30,69%, rast neto dobiti za 53,75% i pad broja zaposlenih za 4,08%.

Na drugom mestu u tabeli, po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti, nalazi se DIGITAL PRINTING CENTER (DPC). U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 47,09% i veliki rast neto dobiti od čak 550%. Broj zaposlenih povećan je za 6,31%. U okviru DPC-a, koji je primarno štamparija velikih formata, posluje i agencija za spoljno oglašavanje MultiVision, koja je u APR-u registrovana kao zasebno pravno lice, sa prijavljenim godišnjim prihodom od šest hiljada dinara u 2021. godini.

Na trećem mestu nalazi se MAXIM&CO i to po oba finansijska parametra. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2020. za 37,28%, dok je neto dobit uvećana za 131,81%. Broj zaposlenih povećan je za 53,57%.

Četvrto mesto pripalo je agenciji INFO MEDIA GROUP, koja beleži stabilan rast poslovnog prihoda od 53,07% i rast neto dobiti za čak 285,35%. Broj zaposlenih uvećan je za 6,67%.

Mala agencija, sa svega pet zaposlenih, BILLBOARD, zauzela je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim rastom prihoda od 28,93% i treće mesto po neto dobiti sa padom od 31,08%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 32 pravna lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem.

Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanje u 2021. beleži rast od 27,49% i rast neto dobiti za čak 76,14%, u odnosu na 2020. godinu. Broj zaposlenih na nivou grupacije veći je za 8,72%.

Svi parametri ukazuju na stabilizaciju poslovanja agencija za spoljno oglašavanje. U 2021. godini samo 10 od 32 agencije u ovoj grupaciji zabeležilo je pad prihoda, a 12 od 32 i pad neto dobiti.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!