Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 979

Osmi PROACTIVE uspešno završen

0

Osmi PROACTIVE, edukativna konferencija o odnosima s javnošću, u subotu je uspešno završen i preko 100 učesnika su pod pozitivnim utiscima, sa novim saznanjima i prijateljstvima otputovali sa Kozare.
Na trodnevnoj konferenciji učesnici su imali priliku da slušaju predavanja o internoj i kriznoj komunikciji, strateškom komuniciranju, ličnom brendiranju, samopromenama i mnogim drugim temama, kao i da čuju zanimljive studije slučaja i učestvuju u radionicama o odnosima s blogerima i PROACTIVE World Cafe-u.

Trenuci koje svi prepoznajemo

0

Hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM osmislila je i kreirala novu kampanju za Grawe osiguranje Hrvatska. Ako ima nešto što svi ljudi prepoznaju, onda je to iskrena emocija. Ona koja prati pamtljive životne trenutke. Dirljivi svakodnevni momenti upravo su osnova nove kampanje ove osiguravajuće kuće.
TV spot je emitovan u integralnoj verziji od dve minute (što predstavlja prvi takav slučaj u Hrvatskoj), a muziku za TV potpisuje Sir Elton John.

Kako kupci reaguju na negativno iskustvo?

0

Nadam se da je svima jasno kolika je važnost da vaš kupac izađe iz prodavnice veseo i zadovoljan uslugom koju je dobio. Zapamtite, pridobijanje novog kupca je nekoliko (miliona) puta teže nego zadržavanje postojećeg u svom portfoliju. Ne radi se samo o re-marketingu postojećih kupaca, već o isporuci nadljudski fantastičnog servisa (usluge) putem odnosa sa kupcima.

Reklame na bebama

0

SVET – Američki umetnik Ditrih Vegner napravio je od nekoliko beba prave bilborde. On je digitalne nalepnice s logoima poznatih firmi kao što su „Lego“, „Gep“, „Epl“ i „Soni“ preslikao na tela mališana da bi na specifičan način pokazao kako reklame utiču na mlade.

Kreativna industrija pomaže u širenju naše kulture u svetu!

1

PR account direktorka agencije New Moment New Ideas Company Ivana Ranković specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je način razmišljanja Dragana Sakana ostavio uticaj na današnji rad agencije, kako kreirati zapažene događaje, ali i ocenjuje koliko je u Srbiji zaživeo online PR.

Sve spremno za Bledcom 2012

0

Ovogodišnji internacionalni PR simpozijum Bledcom, održaće se 06. i 07. jula na Bledu u Sloveniji. Svoje prisustvo na ovom dvodnevnom skupu potvrdili su neki od najpriznatijih teoretičara odnosa s javnošću kao i komunikacijskih i PR stručnjaka iz Amerike, Nemačke, Kine, Novog Zelanda, Švajcarske, Poljske i Slovenije.

Nema zarada, nema „živog“ programa

Zaposleni i honorarni saradnici televizije „Avala“ saopštili su da i dalje odbijaju da emituju program „uživo“ do isplate svih zaostalih zarada. Oni su apelovali na predstavnike vlasti i nadležne institucije da ispitaju pozadinu poslovanja i kako je moguće da se radnicima nekažnjeno ne isplaćuju zarade od decembra 2011. godine. Stalno zaposlenima se, kako je saopšteno, duguju plate od decembra 2011. godine, dok se honorarnim saradnicima duguje od novembra 2011. godine.

Social Media Marketing – da li zaista funkcioniše?

0

Danas je za kompanije i brendove nezamislivo da u okviru marketinške kampanje nemaju makar jedan deo koji se odnosi na digitalne komunikacije i društvene mreže. Međutim, čak 64 odsto vlasnika kompanija smatraju da kampanje na društvenim mrežama mogu da donesu profit, ali da njima ipak treba pristupati pažljivo i sa oprezom. Prema istraživanju, samo 18 odsto isptanika potvrdilo je da redovno mere uspeh kampanja na društvenim mrežama.
U nastavku pogledajte inforgrafiku koja objašnjava koliko kompanije i brendovi imaju poverenja u društvene mreže kao marketiški alat?

IAB Srbija 20. juna predstavlja MediaScope istraživanje

0

Organizacija IAB Serbia je najavila da će 20. juna ove godine u Beogradu biti predstavljeno veliko pan-evropsko istraživanje IAB Europe i studija MediaScope koja uključuje i Srbiju pored 28 drugih evropskih zemalja. MediaScope je jedinstvena studija koja prati promenu ponašanja celokupne populacije u upotrebi online medija, radija, televizije, mobilnih telefona, novina i časopisa.

Magija PRoaktivnosti na Kozari

0

PROACTIVE 2012, osma edukativna konferencija o odnosima s javnošću u organizaciji PR agencije PRIME Communications koja ove godine slavi 10. rođendan, otvorena je predavanjem jednog od najvećih evropskih PR praktičara, Paskala Beklera (Pascal Beucler). Tri dana zajedničkog učenja i druženja potpredsednik i glavni strateg MS&L grupe i predavač na Sorbonne-i uglednoj francuskoj poslovnoj školi HEC najavio je predavanjem o značaju integracije ljudi u delovanje kompanija i organizacija i ostvarivanju ciljeva.