Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

„Interaktivni kostim” u Supermarketu

Supermarket concept space (Višnjićeva 10) mesto je na kome je juče otvorena izložba “Interaktivni kostim kao otvoreni tekst“. Projekat je nastao po ideji Marije Tavčar, kostimografkinje i teoretičarke umetnosti. Ona je preispitala mogućnosti interaktivne, otvorene dimenzije kostima koji se iz relativno pasivne uloge dekora koji mu je najčešće dodeljivan u istoriji kostimografije otvara ka pokretu i interakciji ne samo onome ko ga nosi, već i onima koji ga gledaju, dotiču, govore mu, doživljavajući ga čulno i/ili tekstualno. Interaktivni kostim primarno je zamišljen sa dodatim pokretnim delovima, koji putem sprege malih elektromotora i mikrofona reaguju na zvuk koji do mikrofona dolazi, a koji može biti induciran sa namerom, ili pak uticajem slučaja. Kostim, dakle, reaguje na svoju okolinu pokrećući se, ali i pokreće sam – na reakciju, interakciju – telesnu ili konceptualnu – onoga ko mu se direktno ili indirektno približi.
Prateći mogućnost pojavnosti i izvedbe kostima kao otvorenog dela, Marija Tavčar ima nameru da kostim ispita kroz različite sfere interaktivnih odnosa – vizuelnih, auditivnih, taktilnih i tekstualnih, i u tom kontekstu otvara saradnju kostimografije i drugih sfera umetnosti i teorije umetnosti. Izložbena postavka Interaktivni kostim kao otvoreni tekst nastala je u saradnji sa Draganom Stojanović, teoretičarkom umetnosti i etnomuzikološkinjom i tematizuje interaktivni kostim kao tekst – shvaćen u najširem smislu te reči kao skup (vizuelnih, verbalnih, zvučnih ili drugih) znakova koji, tvoreći sisteme složenih značenja, neprestano interreaguje sa drugim tekstovima ili njihovim elementima, pokrećući ujedno promišljanja o budućim tokovima kostimografije, scenske umetnosti, ali i mogućnosti razgranavanja teorije kostima u kontekstu mnogostrukih teorija umetnosti i teorija teksta.

Izvor: danubeogradu.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!