Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Najniža gledanost CNN-a u poslednjih 20 godina

SVET – Jedna od najvećih medijskih kuća na svetu, američki CNN, nalazi se u velikim problemima, jer je gledanost ove televizije najniža u dvadesetogodišnjoj istoriji. CNN gubi popularnost, a pad gledanosti je čak 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Ni nova zvezda, Pirs Morgan, koji je zamenio Leri King, nije privukao gledaoce, a CNN-ova konkurencija, Fox News i MSNBC imaju daleko bolje rezultate, prenosi Jutarnji list. Mada, ni njima ne cvetaju ruže, pa je pad gledanosti od 10 do 20 posto.
CNN već nekoliko godina u krizi, ali je maj bio najlošiji mesec otkako je CNN počeo s emitovanjem. Ni sukob u Siriji, uigravanje pred američke izbore, kriza u Evropi, i mnoge pikantne priče iz same Amerike nije privuklo gledaoce zamorene stalnim bombardovanjem lošim vestima. Medijski stručnjaci tvrde da je CNN ostao staromodan, da je koncepcija ista već godinama i da se sve vrti oko vanrednih vesti. Kada ih nema, program je naprosto dosadan. Konkurenti su našli načine kako privući gledaoce i kada se ništa specijalno ne događa u svetu.
Urednici CNN-a iz Atlante ipak se ne predaju i nadaju se da će svojim novim akvizicijama privući gledaoce. Pre svega to je kulinarski šef Entoni Burden, a među pojačanjima je i ABC-ova zvezda Džon Berman, koji će voditi jutarnji program. Veliko je pitanje što će biti s Pirsom Morganom. Eksperiment s britanskom televizijskom zvezdom, naslednikom legendarnog Lerija Kinga, naprosto je propao. King je danas penzioner, koji je otišao s gorčinom kada mu je gledanost pala. Ali, s Morganom je još gore. “Piers Morgan Tonight” ima sličnu koncepciju kao što je imao i King, a ljudi sa CNN-a tvrdili su da je zapravo reč o “anti-Kingu”, čoveku koji je nepredvidiv, provokativan. Ali, nade CNN-a nisu se ispunile i godinu i po nakon početka emitovanja Morgan se suočio s strmoglavim padom gledanosti. Na jedvite jade drži trećinu gledaoca u odnosu na Lerija Kinga.
“Sedeći intervju format” za mnoge je medijske znalce u Americi naprosto staromodan. Rezultat je show u čijoj je glavnoj ulozi voditelj, koji je sada pomeren s najboljeg termina, kako bi se vratila Kristijan Amanpur. Bila je 25 godina na CNN-u, a otkaz je dala pre dve godine kako bi otišla na ABC. Uz svu krizu, CNN ipak i dalje ima ugled kao TV kuća koja je pouzdana, brza i tačna. Gotovo su savršeni kada se radi o vanrednim vestima, jer imaju ljude po celom svijetu i ekspresno reaguju. Ali, taj pogon jako puno košta. Mnogi misle da nije problem u samoj koncepciji programa, već da je internet postao mesto gde se čitaju vesti, a televizija polako gubi korak, prenosi Jutarnji list.

Izvor: www.jutarnji.hr

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!