Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Greška u reklami skupo koštala kompaniju Delez

SVET – Iako je prodao 3.000 boca piva, belgijski lanac supermarketa „Delez“ nije ništa zaradio zbog greške u reklamnoj poruci objavljenoj na svom prodajnom sajtu. Kako prenose lokalni mediji, tokom promotivne akcije koja je trajala od četvrtka do nedelje, Delez je nudio sniženje od 2,49 evra za svaku kupljenu bocu piva marke „grimbergen“, što je zapravo cena jedne flaše.
U Delezu veruju da se potkrala informatička greška. – Čim smo je uvideli, stopirali smo akciju – kazao je portparol kompanije, dodajući da će Delez isporučiti pivo svima onima koji su ga naručili, i to po „promotivnoj“ ceni, odnosno besplatno. Broj srećnih klijenata nije poznat, ali je kompanija izračunala da je putem onlajn prodavnice naručeno ukupno 3.000 boca. Najveći naričilac je jedno studentsko udruženje koje je „kupilo“ 1.000 boca.
Delez nije želeo da saopšti koliko će ga ova greške koštati. U svakom slučaju neće inkasirati 7.470 evra koliko inače staje ovih 3.000 boca.

Izvor: Tanjug

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!