Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 977

Kako su poslovale PR agencije u 2011?

0

U grupaciji agencija za javne odnose, zavidan rast beleže „Executive“ i „Leon Olaf&McAtter“, i po osnovu ostvarenog poslovnog prihoda, i po ostvarenoj neto dobiti i po porastu broja zaposlenih, objavio je časopis „Taboo“ u analizi privremene rang-liste prvih deset agencija za javne odnose. Dok je „Executive Group“ siguran drugi, dotle je „Leon Olaf&McAtter“ napredovao za jedno mesto na rang-listi i ima čvrstu treću poziciju. „Web Dowse“ je agencija koja ostvaruje kontinuirani godišnji rast, navodi se u izveštaju.

Mediji u CG pred iskušenjem

REGION – Mediji u Crnoj Gori su pred velikim iskušenjem, ocenio je Medijski savet za samoregulaciju, koji okuplja većinu medija. Osnovan pre nekoliko meseci, Medijski savet je predstavio svoj prvi izeštaj o crnogorskim medijima, koji obuhvata april i prvu polovinu maja. Tu se ocenjuje da „novinarstvo bazirano na lažima, manipulacijama, reketima, uvredama, kratkoročnim političkim i ekonomskim ciljevima, ne može biti dugog daha“.

Nova Iskra predstavlja radionicu Mie Cullin

0

U okviru specijalnog programa koji tokom festivala Mikser dizajn inkubator Nova Iskra realizuje u saradnji sa Ambasadom Švedske u Beogradu, radionicu će održati priznata švedska industrijska dizajnerka Mia Cullin, poznata po svojim saradnjama sa kompanijom IKEA.

NOA Hostel Belgrade

0

Marketinška i PR agencija „NOA Advertising“ saopštila je danas da će pretvoriti agencijski prostor u hostel koji će pod jednim krovom okupiti kreativce iz celog sveta tokom „Belgrade Design Week“ konferencije od 4. do 10. juna ove godine. Za vreme trajanja „Belgrade Design Week“-a, smeštaj u okviru koncepta „NOA Hostel Belgrade“ mogu da rezervišu svi zainteresovani ljudi iz advertajzing industrije. U hostelu mogu potpuno besplatno da borave.

U pravu si!

Koje informacije državni organ mora da saopšti novinaru i kako novinar treba da ih traži? Koje fotografije i snimke mediji smeju da koriste, a koje ne? Da li novinar mora da da intervju na autorizaciju i šta sagovornik sme da izmeni? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja nalaze se u pravnom vodiču za medijske profesionalce „U pravu si! za novinare“, objavljenom na sajtu www.upravusi.rs.

Najposećenija „galerija“ na svetu

0

SVET – „To više nije samo betonsko mesto kojim ljudi prozuje, mesto sa kojeg vas bombarduju velike svetleće reklame. To je sada važno kulturno mesto u gradu, mesto gde je umetnost svima dostupna.“ Brojati ovce u gradu koji nikada ne spava. Deluje sasvim (ne)uobičajeno. Ipak brojanje ovaca bilo je dovoljno zanimljivo da zaokupi pažnju hiljade onih koji su se početkom marta prošle godine zatekli u srcu Njujorka.

Mladost i talenat nagrađeni po peti put

0

U beogradskom Kulturnom centru Grad danas su dodeljene nagrade pobednicima petog konkursa Erste Banke Klub 27. NagraĎeno je 17 mladih ljudi ukupnim fondom od skoro milion i po dinara. “Uvidom u biografije i dostignuća kandidata za nagradu ovog konkursa, koji su još uvek biološki u procesu razvoja, iz godine u godinu ostajem sve više zatečen pa čak i potresen na kakvom neotkrivenom blagu leži ova siromašna sredina i kakav ljudski potencijal stasava u senci površne razbibrige”, izjavio je Uroš Đurić, umetnik i portparol projekta, objašnjavajući svoje impresije o konkursu.

Najlepše želje proslavile 90. rođendan

0

Kompanija Soko Štark proslavila je pravi jubilej – 90 godina od nastanka svoje prve čokolade. Priča o čuvenoj Štark čokoladi datira od 1922. godine kada je Danijel S. Pesmažu, francuski oficir i povratnik sa Solunskog fronta, u Zemunu osnovao firmu koja se bavila uvozom čokoladnih proizvoda, čija je prva čokolada dobila ime Roda, saopštila je ova komapanija.

Zlonamerne reklame su novi trend internet prevare

0

Zlonamerne reklame postaju omiljeni metod prevare internet korisnika među sajber kriminalcima. Ovakve reklame mogu zaraziti računar zlonamernim programima čak i onda ukoliko korisnik ne klikne na njih. Milioni korisnika interneta čiji su računari zaraženi na ovakav način, malverima koji imaju sposobnost krađe podataka, uključujući i lozinke naloga, onemogućavanja rada računara ili prouzrokovanja problema u radu računara, ukazuju na to da je reč o trendu koji bi u budućnosti mogao postati ogroman problem.

Udeo Tablet uređaja u prikazu mobilnih oglasa porastao na 20%

0

Juče je Millennial Media objavila novi izveštaj u kome su definisane procene tržišnog udela mobilnih uređaja i operativnih sistema koje se odnose na prvi kvartal ove godine. Millennial Media, kompanija koja se bavi mobilnim oglašavanjem utvrdila je u svom Q1 Mobile Mix izveštaju da Tableti čine 20% svih prikaza oglasa u prvom kvartalu 2012 godine, što je povećanje od 15 odsto u odnosu na prvi kvartal 2011 godine.