today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako tviteraši koriste iskustva tradicionalnih medija?

Oni neprestano šalju tvitove, mnoge od njih jednostavno retvituju. U dosluhu su s drugim korisnicima koji šalju iste tvitove u isto vreme. Oni su Twitter propagandisti, a prema novom istraživanju s Tehnološkog koledža računarstva u Džordžiji, svi imaju isti modus operandi, odnosno svi deluju na isti način.
Kristijan Lumezan, Nik Fimster i Hans Klajn s ovog koledža otkrili su da Twitter propagandisti, odnosno „ljudi koji neprestano izražavaju isto mišljenje ili ideologiju“ naginju tome da šalju veliki broj tvitova u kratkom periodu vremena, retvituju druge, ali bez dodavanja mnogo svojih orginalnih komentara na te tvitove i retvituju sadržaj drugih prilično brzo i u koordinaciji s ostalima kako bi slali što više tvitova o istoj temi otprilike u isto vreme.
Do ovih rezultata došlo je istraživanje koje je obuhvatilo gotovo 100.000 tvitova koji su se bavili trkom kandidata za Senat u Nevadi 2010. (hashtag: #nvsen) i raspravom o gornjoj granici dugova 2011. godine (hashtag: #debtceiling). Koristeći posebne algoritme ovi istraživači su odredili grupe tviteraša sa sličnim političkim ideologijama, a zatim su identificirali korisnike koji nešto žestoko podržavaju ili brane, a koji su u studiji opisani kao korisnici koji „neprestano šire sadržaj koji je u skladu s jednom ideologijom ili mišljenjem“. Identifikacijom ovakvog ponašanja korisnika, istraživači su se nadali da će napraviti korak prema razumevanju kako se Twitter može koristiti za širenje propagande i to gotovo na isti način kao što su se za propagandu koristili tradicionalni mediji u prošlosti.
„Oslanjamo se na medije koji nam služe kao naš prozor u svet, ali mediji mogu i iskriviti ono što gledamo. Oni mogu delovati kao leće ili kao filter, uvećavajući neke teme i umanjivajući druge“, rekao je Klajn u saopštenju. „Takvi učinci medija se već dugo vremena studiraju u masovnim medijima. Ovo pak istraživanje u potrazi je za sličnim efektima propagande u novim medijima kao što je Twitter.“
Celi tekst ovog istraživanja pod nazivom „#bias: Measuring the Tweeting Behavior of Propagandists“ možete pronaći OVDE.

Izvor: www.net.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!