Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 966

Proglašeni pobednici Centrifuge 2012

0

Erste Banka a.d. Novi Sad i Balkanski fond za lokalne inicijative (BCIF), proglasili su pobedničke projekte konkursa Centrifuga 2012, u okviru koga se već šestu godinu zaredom dodeljuju donacije u oblasti kulture na lokalnom nivou. Cilj programa je decentralizacija kulturnih i kreativnih sadržaja kroz donacije lokalnim, omladinskim organizacijama i neprofitnim grupama iz 40 mesta u Srbiji. Sedam najboljih projekata Erste Banka će podržati donacijama u ukupnom iznosu od više od 2,2 miliona dinara.

Beogradska nedelja umetnosti od 1. do 8. jula

0

Druga Beogradska nedelja umetnosti (BNU) održaće se od 1. do 8. jula ove godine. Bogatim programom, sačinjenim od raznovrsnih radionica, modnih revija mladih dizajnera, beogradske pijace umetnosti, manifestacija će okupiti više od 200 mladih umetnika sa ciljem da edukuje i afimiše domaće umetnike i dizajnere.

Neprihvatljive kazne za medije

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Rodoljub Šabić ocenio da je neprihvatljivo da novinari zbog prenošenja saopštenja organa vlasti snose odgovornost za navodnu povredu nečije časti ili ugleda. Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Rodoljub Šabić smatra da je neprihvatljivo da novinari ili mediji koji su korektno preneli sadržinu saopštenja ili dokumenata organa vlasti plaćaju kazne jer su time navodno povredili nečiju čast ili ugled.

Da li su PR profesionalci dovoljno spremni da iskoriste priliku koja im se pruža?

0

U susret 19. internacionlanom PR simpozijumu Bledcom 2012, specijalno za Marketing mrežu govori Jerry Swerling, predavač u školi za komunikacije i novinarstvo Annenberg, direktor Centra za strateške komunikacije i odnose sa javnošću (SCPRC) i jedan od gostujućih predavača na ovogodišnjem Bledcom-u.

RTS prekršio zakon 2.383 puta

Dok RTS za naplatu pretplate na vrata šalje sudske izvršitelje, sa druge strane je, prema podacima RRA, za godinu i po dana 2.383 puta prekršio Zakon o oglašavanju. Za razliku od britanskog BBC-a, na kome nema ni jedne jedine reklame, srpskom javnom servisu na čelu sa Aleksandrom Tijanićem Zakon o radiodifuziji omogućio je da zarađuje i na marketingu. To pravo, da u toku punog sata emituje šest minuta reklama, Radio televizija Srbije je zloupotrebila.

Pakujte kofere!

Bliži se vreme godišnjih odmora. Sa svih strana nas „bombarduju“ manje ili više kreativnim oglasnim porukama. Ako još uvek niste odlučili gde ćete na odmor ili sa kojim avio-prevoznikom ćete putovati, izdvajamo neke zamiljive oglase za vas, preuzete sa portala

Cannes Lions 2012 – dodeljene nagrade

0

Ove godine u kategoriji Design Lions prijavljena su 2.182 rada, u kategoriji Cyber Lions 2.458, Radio Lions 1.874 i Press Lions 6.056 radova. Press žiri, kojim je predsedavao Tham Khai Meng, globalni kreativni direktor agencije Ogilvy & Mather, u finale je propustio 501 rad kojima je dodelio 14 zlatnih, 35 srebrenih i 44 bronzana lava.

Relationship brendovi

0

Potrebe. Osnovne, dodatne, luksuzne. Želimo i težimo da ih zadovoljimo. Da bi zadovoljili osnovnu potrebu, npr. žeđ potrebno je da popijemo nešto. Šta ćemo popiti zavisi od toga šta se trenutno nudi (tržište), koliko imamo novca i šta nam se najviše pije. A to „šta nam se najviše pije“ zove se preferencija, a brending je način da ta preferencija bude usmerena prema jednom određenom proizvodu.
Brending sadrži tri osnovna identiteta: funkcionalni, vizuelni i karakterni.

Zašto je hrana iz Meka lepša u reklami?

0

Kompanija ‘Mekdonalds’ otkrila je tajnu kako njihovi proizvodi izgledaju lepše na reklamama nego u stvarnosti. Direktorka marketinga Houp Bagoci odlučila je da poseti snimanje reklame za „Mekdonalds“ i odgovori na pitanje koje je na sajtu postavila jedna čitateljka.

Upoznajte se sa Coaching metodom rada sa ljudima

0

Agencija Represent Communications 5. i 6. jula 2012. godine organizuje edukaciju za razvoj ljudi – Coaching model. Interaktivna predavanja i radionice će se održati u prostorijama agencije. Coaching je veština kojom ćete se osposobiti da pomognete svojim saradnicima da osveste i upotrebe resurse koje imaju kako bi unapredili svoje veštine, znanja i sposobnosti.