Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 85

Film „Oni to rade drugačije“ (I deo)

0

Prvi CSR biznis hub pod sloganom „Oni to rade drugačije“, u organizaciji Marketing mreže, održan je od 3. do 5. oktobra u Mokrinu. U hub-u učestvovalo je 14 kompanija iz Srbije, koje realizuju najznačajnije CSR projekte na našem tržištu i lideri su kada je u pitanju održivo poslovanje.

U okviru CSR biznis hub-a, u saradnji sa dme.video produkcijom, snimanjena su i dva dela edukativnog filma na temu održivog poslovanja, a koji je bio emitovan na festivalu KAKTUS by 1664 Blanc 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd.

Na linku ispod pogledajte prvi deo filma „Oni to rade drugačije“ u kome govore predstavnici kompanija A1 Srbija, PepsiCo, OTP banka, Carlsberg Srbija, Visa, Mlekara Šabac, Meridian i Schneider Electric.

Now&10: Brendovi koji su osvojili srca potrošača

0

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizovala je izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 je održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru, a u okviru nje organizovani su i brojni razgovori na različite teme iz struke.

U okviru izložbe, organizovan je panel na temu „Brendovi koji su osvojili srca potrošača“, koji je vodila Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, a u panelu su govorili Velibor Mudrić, Regional Brand Manager, Frikom; Zorana Antić, Marketing Director, Bambi i Aleksandra Stevović, Media & Connections Planning Manager South Central Europe and Baltics, PepsiCo.

Ceo razgovor pogledajte u videu ispod:

Now&10: Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda?

0

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizovala je izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 je održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru, a u okviru nje organizovani su i brojni razgovori na različite teme iz struke.

U okviru izložbe, organizovan je panel na temu „Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda?“, koji je vodila Danka Trbojević, Managing Director u Drive Agency, a u panelu su govorili Maja Grbović, Head of Media, Mercator-S; Jovan Bugarčić, Marketing Director, Imlek i Srećko Pavković, International Brands Manager, Carlsberg Srbija.

Ceo razgovor pogledajte u videu ispod:

Dodeljene nagrade SomoBorac 2022!

REGION – Poznati su dobitnici jubilarne 10. dodele nagrada SomoBorac. Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordne 192 prijave za nagradu SoMo Advertising, a po prvi put je dodeljena i SoMo Media nagrada za koju je prijavljeno 29 radova.

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

1. BEST STORYTELLING
Herman & partnerji i Mercator, projekat: ‘PRVIČ MAMA’ – glavni dobitnik
Herman & partnerji i Mercator, projekat: ‘Naj slovensko pecivo’
Piksel LTD i Penzija.mk, projekat: ‘Zasadi želba’ (Plant a Wish)

2. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
Telegram Media Grupa, projekat: ‘Redizajn portala Telegram.hr’ – glavni dobitnik
Degordian i Nets CEE, projekat: ‘Waldy’
Human Interaction Company i Journal Media Group i Alert, projekat: ‘Journal Redesign’

3. SOMO NATIVE
01 Content & Technology – C3 Croatia i JGL, projekat: ‘X-LAB: JGL expert research hub – largest international longevity platform’ (Vizol S) – glavni dobitnik
24sata i Kaufland, projekat: ‘Green Medal’
Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa, projekat: ‘Živi život punim ustima!’ (Jimmy Fantastic)

4. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
Bruketa&Žinić&Grey i 24sata, projekat: ‘Oriđiđi Video Awards u metaversu’ – glavni dobitnik
Herman & partnerji i Mercator, projekat: ‘M SOSESKA’
Nova TV, projekat: ‘DNEVNIK.hr mobile app’

5. SOMO TECH
Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekat: ‘Mumetnost’ (MU) – glavni dobitnik
SHAPE 404 i MindTheKids, projekat: ‘BaDaBum logopedska platforma’
Bruketa&Žinić&Grey i Croatia osiguranje, projekat: ‘Brigometar’

6. CM GODINE
404 agency, Mirna Savić – glavna dobitnica
BBDO Zagreb, Inga Đuđik
Imago Ogilvy, He-Lena

7. SOMO WEB
Shape 404 i Hrvatski Telekom, projekat: ‘Digitalna izložba “U potrazi za prvim mobitelom”‘ (HT muzej)

8. SOMO GROWTH
ZOO agencija i Konzum, projekat: ‘Poziv Djeda Božićnjaka’ – glavni dobitnik
Imago Ogilvy i Studenac, projekat: ‘GUC GUC’ (Studena)
Publicis Skopje i Pivara Skopje, projekat: ‘Smooth ON’ (Skopsko Smooth)

9. SOMO GLOBAL
Pristop Media i Slovenian Tourist Board, projekat: ‘Twitter Amplify Tour de France’ – glavni dobitnik
Homepage i Valvoline, projekat: ‘Mechanics month – Hands that keep us moving forward’
Superbet, projekat: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’

10. DIGITALNA AKTIVACIJA
Imago Ogilvy i Pipi, projekat: ‘Pipi guza’ – glavni dobitnik
Communis i WWF Adria, projekat: ‘Vila Wilderness’
Pioniri Communications i Metalac, projekat: ‘Metalac – Umetnica mora jesti kuvano’

11. SOMORITANAC
Bild Studio i Savet Evrope i Evropska unija, projekat: ‘Ispričaj priču do kraja’ – glavni dobitnik
Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekat: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
Communis i WWF Adria, projekat: ‘Vila Wilderness’

12. SOMO SOCIAL
Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages, projekat: ‘Always on i #bolimepipi’ – glavni dobitnik
BBDO Zagreb i Toco: projekat ‘Samo Toco’ (Jamnica)
Žiška i Kasato, projekat: ‘Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)’

13. SOMO CONTENT
Imago Ogilvy i Marodi, projekat: ‘Priče z vrha!’ – glavni dobitnik
Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekat: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
Imago Ogilvy i Studenac, projekat: ‘GUC GUC’ (Studena)

14. DIGITALNI MIX
Imago Ogilvy i Studenac, projekat: ‘GUC GUC’ (Studena) – glavni dobitnik
Friday Finally i Polovni automobili, projekat: ’18+ godina sa vama!’
Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekat: ‘Mumetnost’ (MU)

Uz ukupno 14 kategorija SoMo Advertising i SoMo Media, dodeljena je i Special Mention by Httpool nagrada koju je osvojio Superbet, projekat: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’.

ADBOOKA za Lice Ulice!

Promocija četvrtog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2022. Projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, a ove godine obezbedili smo 300 komada publikacije koja će biti poslata svima koji do kraja godine doniraju novac udruženju Lice Ulice. Dizajn publikacije ADBOOKA potpisuje agencija Friday.

Cena publikacije je 3.500 dinara + PDV po komadu.

Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac Lice Ulice, dostave dokaz o donaciji na mejl ivana@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Buka regiona neka se čuje sad!

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 180 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Od 2019. godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Akcija traje do 31. decembra 2022. ili do prodaje predviđenog tiraža.

 

Now&10: Kako nastaju najuspešnije reklame?

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizovala je izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 je održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru, a u okviru nje organizovani su i brojni razgovori na različite teme iz struke.

Na otvaranju izložbe, organizovan je panel na temu „Kako nastaju najuspešnije reklame“, koji je vodila Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, a u panelu su govorili Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director, McCann Beograd i Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company.

Ceo razgovor pogledajte u videu ispod:

Now&10: Odrazi nove pismenosti

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizovala je izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 je održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru, a u okviru nje organizovani su i brojni razgovori na različite teme iz struke.

Brigometru zlato njujorškog Graphisa

REGION – Brigometar je digitalni spoljni oglas koji je Croatia osiguranje, u saradnji sa agencijom Bruketa&Žinić&Grey i kompanijom Go2Digital, prošle jeseni postavilo u većim hrvatskim gradovima kako bi stanovništvo motivisali na preventivne zdravstvene preglede i podstaknuli njihovu odgovornost za sopstveno mentalno i fizičko zdravlje ugovaranjem Dodatnog zdravstvenog osiguranja. Uz pomoć Brigometra prolaznici su mogli u realnom vremenu izmeriti nivo zabrinutosti, odnosno anksioznosti – čestog uzročnika hroničnih bolesti.

Za ovu su kampanju Croatia osiguranje, Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital osvojili zlato na Graphisovom godišnjem takmičenju za oglašavanje, u snažnoj konkurenciji sa brendovima kao što su Netflix, Bosch, Hyundai i The Body Shop. Graphis je ugledni međunarodni izdavač sa tradicijom od 1944. godine, koji svake godine nagrađuje i objavljuje projekte u oblasti dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. Svi nagrađeni pronaćiće se i u knjizi Graphis Advertising Annual 2023.

TOP 100 Employer Brands Srbija

The Employer Branding Agency je i ove godine sprovela nezavisno sveobuhvatno istraživanje najboljih brendova poslodavaca na teritoriji Srbije.

Mercatorovi plakati koji čiste vazduh

REGION – Mercator Slovenija je sa agencijom TAM TAM pripremio novu zelenu kampanju OOH oglašavanja i to sa plakatima koji čiste vazduh.