Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Nova saradnja Delhaize Serbia i agencije New Moment New Ideas Company

Od 1. oktobra 2022. kompanija Delhaize Serbia otvorila je novo kreativno poglavlje u svom poslovanju i započela saradnju sa agencijom na Balkanu – New Moment New Ideas Company.

Saradnja između New Momenta i najvećeg maloprodajnog lanca u Srbiji prevashodno će se odnositi na pružanje usluga iz kreativnog poslovanja u domenu ATL i BTL oglašavanja, brendiranja radnji i proizvoda i digitalnog dizajna. Tim povodom, poznati lanac supermarketa u sastavu kompanije Delez Srbija– Maxi, već je predstavio svoj novogodišnji koncept pod sloganom “Svako naše dobro delo čini nas boljim”, čime je poslata snažna poruka solidarnosti u ovom vremenu punom neizvesnosti.

„U našem poslu najlepše ideje se stvaraju kada postoji profesionalan i zreo ljudski odnos izmedju kompanije i agencije. Tada se dešavaju autentične, originalne stvari kao što je novogodišnja Maxi kampanja. Ova kampanja posvećena je svima nama, običnim i neobičnim ljudima, koji uprkos delikatnoj godini iza nas, nismo prestali da verujemo u dobro u drugima”, rekao je povodom ove saradnje Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment.

Nema sumnje da će novi poslovni angažman New Moment agencije biti veliki izazov za njihov kreativni tim, s obzirom na svakodnevnu dinamiku poslovanja koju sa sobom nosi industrija maloprodaje.

“U svakodnevnim izazovima u radu sa velikim klijentima, uvek je poslastica imati priliku da komunicirate sa velikom populacijom. Baš kao što kreativci crpe ideje iz svakodnevice i malih stvari, zauvek zaljubljeni u magiju proizveli smo kampanju koja već osvaja srca mnogih ljudi, i podseća nas ko smo i za šta smo sposobni”, istakao je Igor Milovanović, Head of Art New Momenta.

U kompaniji Delez Srbija očekuju da ova saradnja donese nove poslovne uspehe kroz jačanje brenda na svim poljima, posebno imajući u vidu dosadašnje poslovne rezultate jedne od najvećih regionalnih advertajzing agencija.

„Maxi je omiljeni supermarket kupaca u Srbiji sa tradicijom dužom od dve decenije. Upravo u tome i leži naša zajednička odgovornost, kao i u činjenici da poslujemo u jednoj od najdinamičnijih industrija na tržištu. Lično  izuzetno verujem u poverenje, posvećenost i integritet, i sigurna sam da će to biti ključne vrednosti na kojima ćemo graditi naše partnerstvo sa agencijom New Moment. U poslu je sve lakše kada pored sebe imate partnera koji je uspešan, koji ima istu misiju kao i vi, ali i koji sa posebnom emocijom pristupa marketingu i građenju brenda. U ime celog tima želim prijatnu dobrodošlicu našoj novoj agenciji i radujem se uspesima i projektima koji su pred nama” istakla je Semra Zejnilović Katičić direktorka marketinga u kompaniji Delez Srbija.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!