Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 738

Četiri nove agencije pridružile se Worldcom PR Grupi!

0

SVET – Worldcom PR Group, najveća svetska grupacija nezavisnih agencija za odnose s javnošću, objavila je imena četiri nove agencije-članice iz Sjedinjenih Američkih Država, Evrope, Afrike i Azije.

Srbija ne razume koncept wellnessa!

1

Ekspertski centar McCann Truth Central Beograd predstavio je rezultate istraživanja „Istine o wellnessu: Studija o nivou psihofizičkog blagostanja u Srbiji“. Tim povodom organizovana je panel diskusija, na kojoj su učesnici razmenili iskustva i dali svoja mišljenja i komentare na saznanja do kojih je studija došla.

Održana velika Chivas marketinška debata

0

Šest vrhunskih stručnjaka iz oblasti marketinga i šest talentovanih, ambicioznih studenata univerziteta u Beogradu i Novom Sadu učestvovalo je na Chivas debati “12 stolica” na temu marketinga. Odabrani studenti koji žele da grade svoju karijeru u sferi marketinga i starije kolege diskutovali su o društveno odgovornom poslovanju, globalnim i lokalnim trendovima, o tome kako se gradi poverenje kod potrošača, ulozi društvenih mreža i drugim intrigantnim pitanjima iz sfere marketinga.

Pet brendova koji znaju zašto i kako koristiti Pinterest

Sve popularniji Pinterest ne treba posebno predstavljati. O njegovoj vizuelnoj primamljivosti sve govore – slike. No o njegovoj ulozi u svetu društvenih mreža nešto više reći će nam brojke.

Značaj i primena komunikacije u savremenom poslovanju

0

Nastojeći da svoje poslovanje što kvalitetnije stave u službu razvoja preduzetništva i unapređenja poslovanja, većina preduzeća posebnu pažnju poklanja tržišnim komunikacijama, aktuelnim komunikacionim trendovima i profesionalnom kodeksu poslovanja.

„Be Consumed“ – najbolji turistički promotivni spot na svetu!

1

SVET – Region Barosa u Južnoj Australiji ima najbolji turistički promotivni spot na svetu, ocenio je stručni žiri „Festival festivala“ u Beču. Na ovom festivalu takmiče se samo turistički filmovi i reklame.

Istraživanje o budućnosti TV oglašavanja

SVET – Kompanija Discovery Networks u saradnji sa agencijom za istraživanje globalnih potrošačkih trendova Future Foundation sprovela je istraživanje pod nazivom “Budućnost TV oglašavanja” u okviru koga su analizirane navike TV gledalaca u centralnoj i istočnoj Evropi, Bliskom istoku i Africi (CEEMEA).

McCann Truth Central Beograd otkriva istine o wellnessu

0

Nakon predstavljanja rezultata istraživanja „Istine o novoj srpskoj mami“, kada je javnost imala priliku da sazna kako razmišlja današnja mama, kako usklađuje brojne obaveze, vaspitava decu, kome veruje, od koga uči veštinu materinstva, šta za nju predstavlja tehnologija i još mnogo toga, ekspertski centar McCann Truth Central Beograd koji posluje u okviru kreativne agencije McCann Beograd sproveo je novo istraživanje na temu wellness-a u Srbiji – Istina o wellness-u: Studija o nivou psihofizičkog blagostanja u Srbiji.

Televiziji se „crno piše“!

SVET – Nakon krize u štampanim medijima, strah se širi i među televizijskim novinarima. Pogotovo mladi u Americi retko gledaju „klasičnu“ televiziju. U Njujorku su se sastali stručnjaci razmatrajući TV koncepte budućnosti.

Fotografija je danas „življa“ nego ikada pre!

0

Nenad Baćanović, Art Director u agenciji Olaf&McAteer, specijalno za Marketing mrežu govori o njegovoj izložbi fotografija „Walk to work – Reframing Exercise“, na koji način je razvoj tehnologije omogućio nov pogled na stvarnost i šta karakteriše dobru fotografiju.