Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 737

„Ratna“ reklama šokirala Britance!

0

SVET – Odjeci artiljerijske paljbe, vojnici zbijeni jedni uz druge u rovu: scena je božićne reklame koja je mnogim Britancima izmamila suze, dok je druge šokirala, nagnavši ih da zatraže njeno povlačenje.

Nerazumevanje potreba klijenta najveća je greška agencija!

0

SVET – Nerazumevanje potreba klijenta je najveća greška koju agencija može da napravi, kažu za The Drum direktori Honde, Diagea i RSA.

Smisli domen i osvoji gedžet!

Od 19. novembra do 16. decembra Registar nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) organizuje onlajn takmičenje za sve sadašnje i buduće kreativne korisnike nacionalnih internet domena, pod nazivom „Smisli domen i osvoji gedžet!“. Autori izabranih kreativnih predloga dobijaju deset vrednih nagrada, zgodnih za svakodnevno korišćenje Interneta, a istovremeno imaju i onlajn edukaciju za pravilno korišćenje .RS i .СРБ domena. Dodeljuju se jedna prva, dve druge, tri treće i četiri utešne nagrade, ukupno jedan laptop i devet tableta.

Kako pretvoriti korisnike u ljubitelje brenda ili kompanije?

0

Jedan od najuspešnijih svetskih preduzetnika i rok zvezda, Brus Dikinson, došao je u Beograd na poziv kompanije Vip mobile da govori o važnosti korisničkog iskustva za uspešno poslovanje. Na večernjem događaju, nazvanom Vip.talk, Dikinson je inspirativno pričao kako da svoje korisnike pretvorimo u ljubitelje brenda ili kompanije.

Za nedelju dana počinje 16. SEMPL u Portorožu

REGION – Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se u Portorožu održati već šesnaesti put, prema najavama organizatora, posetiće približno 800 učesnika. Iako među njima još uvek prevlađuju predstavnici medijskih i kreativnih agencija, oglašivača i medija iz Slovenije, sve više raste i broj posetioca iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije, kojih je ukupno već skoro trećina. Time SEMPL ostvaruje svoju viziju da postane vodeći edukativni događaj u jadranskom regionu koji je posvećen trendovima u medijsko-komunikacionoj branši.

Antena Grupa daje podršku digitalnim preduzetnicima u Srbiji

Antena Grupa, vodeća medijska grupacija u Jugoistočnoj Evropi, postala je članica Saveza panevropskih medija sa još sedam vodećih medijskih grupa uključujući i ProSiebenSat.1 (Nemačka, Austrija, Švajcarska), Modern Times Group (Skandinavija i Srednjeistočna Evropa), Dogan TV (Turska), TF1 (Francuska) i TVN Group(Poljska). Glavni cilj Saveza biće da svojim medijskim resursima pomogne razvoj digitalnog preduzetništva u Evropi.

Provokativna kampanja koja je uzdrmala region!

0

REGION – Nova kampanja Imago reklamne agencije iz Zagreba, koju su osmislili za Centar za engleski jezik Moje znanje, odjeknula je u većini važnijih medija u regionu i gotovo preplavila Facebook. Radi se o pametnoj provokaciji koja nikoga nije ostavila ravnodušnim.

Proširena stvarnost komunikacije

0

U komunikaciji, veštom komunikatoru ponekad je i par reči dovoljno da pridobije pažnju ciljne grupe, a kreativan dizajner čak i kroz najjednostavniju sliku može da ispriča priču od hiljadu reči. Tehnološki razvoj umnogome je olakšao posao jednima i drugima, otvorio im nove kanale, kojim će pričati svoje, sada „interaktivne“ priče.

Brazil je bio PR pokazna vežba!

0

Ovo je godina Svetskog prvenstva u fudbalu, kao i brojnih drugih takmičenja, a kada se tako nešto dešava, svi “veliki igrači” se trude da unaprede način komunikacije svojih robnih marki. PR odavno nije samo plasman informacije i odnosi sa medijima, već kreiranje priče koja će da zaintrigira generički, realno, a ne da bude veštački plasirana kod medija sa kojima je dogovoreno oglašavanje.

Online gledanje video sadržaja prestiže klasičan TV program

Video sadržaj koji se gleda putem interneta gotovo se izjednačio sa klasičnim gledanjem TV programa, pokazuje nova studija koju je sproveo Ericsson ConsumerLab. Čak 75 odsto ispitanika reklo je da gleda online video više puta nedeljno, dok je 77 odsto njih reklo da gleda klasičan TV u istoj meri.