Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?
„Odnosi s javnošću su odavno nužnost velikih kompanija i preduzeća. U budućnosti naša struka sve više postaje potreba pojedinaca, malih preduzeća i organizacija. Koncept odnosa s javnošću se usložnjava i okreće personalizovanom pristupu.“ Ana Ćorković, PR Specialist, Telenor
„Digitalna komunikacija kao najzastupljeniji trend komunikacije neminovno je prisutan svuda, i taj trend je nepovratan. Društvene mreže nam pružaju mogućnost interakcije sa korisnicima, kao publikom kojoj se dodvoravamo, sa kojom razmenjujemo ideje, hvalimo, kudimo, zastupamo stav. Međutim, PR kakav poznajemo se promenio i nastaviće da evoluira. I to je samo početak. Ono što će u budućnosti biti najveći izazov je kreiranje poruke i kvalitetnog sadržaja.“ Ana Petrović, samostalni saradnik za medije i marketing, SP Lasta
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/