Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 736

Grenoble uklanja reklame sa ulica!

0

SVET – Gradske vlasti u Grenoblu, na čelu sa gradonačelnikom koji se zalaže za ekologiju, odlučile su da sa ulica uklone sve reklamne panoe i da umesto njih zasade drveće, što u Evropi dosad nije viđeno.

300 unikatno dizajniranih čokolada za pomoć deci

0

Projekat „Nešto lepo kao čokolada“ ima za cilj podršku Svratištu za decu u Beogradu kroz raspodelu dizajniranih čokolada donatorima, u znak zahvalnosti. Projekat je 2013. godine započela kreativna agencija Popular Bruketa & Žinić OM, kada je uz pomoć grupe saradnika i partnera, prvih 300 čokolada ručno napravljeno i upakovano u specijalno za tu priliku dizajnirane omote. Bilo je potrebno donirati sredstva za Svratište da bi se dobio primerak.

Facebook relevantnost i(li) doseg?

Facebook se kao komunikacijski kanal može koristiti iz više razloga: kao podrška korisnicima, PR kanal, za istraživanje ili kao deo CRM aktivnosti. No ipak se najčešće koristi u svrhu postizanja primećenosti (brenda ili kompanije).

Otkrivene maskote za Rio 2016.

0

SVET – Organizacioni komitet Olimpijskih igara i Paraolimpijskih igara u Rio de Žaneiru 2016. godine otkrio je izgled maskota za najveću planetarnu sportsku smotru.

Na najvećem ekranu na Times Squareu oglašavanje košta 2,5 miliona dolara

0

SVET – Na Times Squareu u New Yorku postavljen je gigantski oglašivački HD ekran. Reč je o najvećem i najskupljem ekranu u istoriji Times Squarea. Visok je osam spratova i duži od fudbalskog igrališta, piše Reuters.

Integrisane korporativne komunikacije – savremeni model uspeha

0

Kakvu će tržišnu utakmicu kompanija voditi, zavisi pre svega od ciljeva koje je sebi postavila, tačnije od toga koja je njena željena pozicija na lokalnom i globalnom nivou. Od izuzetne je važnosti izbor pravog modela komunikacije. Koje informacije prihvatiti, koje emitovati i s kojim ciljem?

Napredni korisnici u Srbiji isti su kao napredni korisnici svuda u svetu!

0

Podatak iz najnovijeg European Communication Monitora prema kome samo četvrtina domaćih ispitanika smatra da je fokusiranost na korisnika važna u formiranju imidža liderske organizacije jeste iznenađenje. Ovo je definitivno nešto što stručnjaci u oblasti komunikacija u Srbiji mogu da unaprede u narednom periodu. Korisnici su ti koji pokreću tržište i prilagođavanje usluga i komunikacije njihovim potrebama trebalo bi da bude prioritet svih tržišnih igrača.

Mobilne telefone će imati 90% svetske populacije do 2020.

0

SVET – Rezultati nove „Ericsson Mobility studije“ pokazuju da će 90% svetske populacije, starije od šest godina, posedovati mobilni telefon do 2020. godine. Takođe, očekuje se da će do te godine broj pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona dostići 6,1 milijardu, saopštio je „Ericsson“.

Vip dobio nagradu za najbolje sportsko sponzorstvo u Srbiji

0

Vip Mobile dobio je nagradu „SPORTO Sponsorship Award“ na nedavno održanoj SPORTO koferenciji, za najbolje sportsko sponzorstvo i projekat Vip Beach Masters 2014.

Gunn Report objavio 50 najboljih print oglasa

0

Gunn Report objavio je knjigu „The Art Illustration“ sa 50 najboljih print oglasa iz 21 države koji su objavljeni u poslednjih 15 godina.