UK postaće prva zemlja u kojoj više od 50% budžeta odlazi na digital

SVET – Više od 50% od ukupno 15.7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanje biće preneto na digitalne i onlajn medije u 2015. godini, čime će se premašiti zajednička potrošnju na print, bioskopsko i autobusko oglašavanje, bilborde, TV i radio.
Zahvaljujući velikoj popularnosti gedžeta, društvenih mreža i onlajn kupovine, Velika Britanija će postati prva zemlja u kojoj više od polovine potrošnje na oglašavanje odlazi upravo na digitalno oglašavanje.
Grupa M predviđa da će ukupna vrednost tržišta oglašavanja u Velikoj Britaniji dostići 15.7 milijardi funti u 2015. godini. U odnosu na prošlu godinu, onlajn potrošnja će porasti za 12.7%, čime će dostići vrednost od 8 milijardi funti, što Veliku Britaniju čini prvom zemljom u kojoj jedna od 2 milijarde funti ide na digitalne kanale oglašavanja.
Zemlje u kojima će takođe doći do prekretnice su: Švedska (47% od ukupne potrošnje odlaziće na digital), Danska (43%), Australija (42%) i Norveška (40%).
Prema rečima stručnjaka iz Grupe M, plaćena pretraga će porasti na 4.2 milijarde funti, od te vrednost oko 29% biće na mobilnim uređajima. Najveći deo pretrage obavlja se na Guglu, koji kao pretraživač ima više od 90% udela na tržištu Velike Britanije.
Displej oglašavanje se smatra najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja i za njega se tokom sledeće godine predviđa rast od 20%, čime će dostići vrednost od 2.7 milijadi funti, od čega će 39% otići na mobilne uređaje.

Izvor: The Guardian

Priredila: Milica Vještica


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari