today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi mobilnog interneta u zemljama CEE

SVET – Preko kojih uređaja publika centralne i istočne Evrope ide najčešće na internet i da li postoji šablon ponašanja u upotrebi mobilnog interneta, pokazuje novi Gemius izveštaj rađen na osnovu analize 18 evropskih tržišta.
Analiza pokazuje da je u centralnoj i istočnoj Evropi, svaka deseta strana pregledana (page view) sa mobilnog uređaja, a da su internet korisnici u Hrvatskoj najprivrženiji smart telefonima i tabletima (21%). Rumunija, Bugarska i Rusija (9%) se nalaze među zemljama koje su najmanje mobilne, a prate ih Belorusija (6%), Ukrajina (5%) i Moldavija sa samo 1% korisnika mobilnog web-a.
Ipak, i oni koji idu na internet preko mobilnih uređaja, to radije čine preko telefona nego tableta. U Hrvatskoj je 18% internet saobraćaja generisano sa smart telefona, dok je u Rusiji tablet omiljeniji (5% saobraćaja). Takođe, primećene su jasne razlike u vremenskim periodima u kojima se koriste uređaji. Vikendom se najviše koriste telefoni i tableti, dok se radnim danima i u večernjim satima preferiraju desktop i laptop računari.
Iz dobijenih podataka, Vesna Gordon – CSO&CMO, član Upravnog odbora Gemiusa, komentariše:
“Prema statistici, penetracija sa mobilnih uređaja prelazi 100 odsto u skoro svim zemljama našeg regiona, ali oglašivači se ne mogu osloniti još uvek samo na mobilnu strategiju. Korisnici interneta i potrošači koriste različite kanale kako bi se povezali sa brendom. Naša istraživanja pokazuju da se oni bude sa telefonima i tabletima, provode svoj radni dan na računarima a onda se uveče vraćaju mobilnim uređajima. Oglašivači ne bi trebalo da previde ovu činjenicu u planiranju kako da poruka koju šalju stigne do prave ciljne grupe”, zaključuje Vesna Gordon.

Izvor: IAB Serbia

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!