Održana 15. mt:s Noć reklamoždera

Tradicionalna manifestacija mt:s Noć reklamoždera održana je 15. put u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama. Reklamni TV Spot za Chipsy „Domaćinski Duel“ ovogodišnji je dobitnik nagrade za najbolju reklamu od strane potrošača koja se tradicionalno dodeljuje na ceremoniji Noć Reklamoždera. Kompanija PepsiCo je na taj način postala dvostruki dobitnik ovog prestižnog priznanja, jer je istu nagradu osvojila i prošle godine.
Brand Serbia, nagrada za najbolju promociju Srbije otišla je Košarkaškoj reprezentaciji Srbije. Grand Slam nagradu za najbolji doprinos u razvoju regionalnog advertizinga dobio je Jure Apih. Nagrada za najbolju Non profit kampanju otišla je fondaciji „Novak Đoković“.
Ambasador Reklamoždera postao je Ognjen Stambolović koji je saminicijativno napravio Facebook stranicu naj viral„Beograđani“. World Tour nagrada za domaću reklamu koja je završila u svetskoj turneji i obišla svet pripala je kampanji „Kada voziš, parkiraj telefon“ koje je kompanija Telekom Srbija realizovala u saradnji sa Upravom Saobraćajne policije MUP-a Srbije, Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i agencijom McCann Beograd.
Nagrada Naj glumac u reklami, novine 24 SATA dodelile su Nenadu Jezdiću. Naj viral dobila je agencija McCann Beograd, a nagradu su primili Nemanja Stanković, copywriter i Marija Milanković, art direktor, za reklamu „Drama u taksiju“.
„Međunarodne nagrade i priznanja od strane struke koja smo dobili za kampanju Drama u taksiju nam mnogo znače, ali posebno nam je drago to što smo dobili nagradu baš od onih kojima je naša kampanja namenjena i koji su, uostalom, i najzaslužniji za njen uspeh – od publike. Nadamo se da će ta ista publika, ukoliko već nije, postati i pozorišna publika, zahvaljujući upravo našoj kampanji”, izjavio je Nemanja Stanković, copywriter u agencije McCann Beograd, posle preuzimanja nagrade.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari