Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Najveći izazov je uskladiti globalne trendove i tehnologije sa potrebama lokalnog tržišta. Strateški važne pravce potrebno je podrediti očekivanjima krajnjih korisnika u Srbiji tako da idu u korak sa globalnim potrebama, a da budu dovoljno prihvatljivi i pitki krajnjem korisniku. Tehnologija je najveći izazov struke. Potrebno je ispatiti sve nove mogućnosti, a opet biti dovoljno prijemčiv i tradicionalan.“ Mirela Mićić, Marketing and PR Manager, Mercedes-Benz
„U složenim društveno-ekonomskim uslovima neophodno je očuvati odnos poverenja između celokupne javnosti i međunarodnih korporacija – investitora.“ Svetlana Šuković, menadžer za odnose s javnošću, LUKOIL Srbija
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/