Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 734

Tamara Bekčić na čelu DSOJ!

1

Na 13. Izbornoj Skupštini Društva Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ), koja je održana juče u Privrednoj komori Srbije, izabrano je novo rukovodstvo. U radu Skupštine učestvovao je 37 punopravnih članova DSOJ iskoristivši svoje pravo da biraju i budu birani.

„Plaćene PR objave“ su deo marketinške, a ne PR priče!

0

Dunja Bua Maričević, Managing Partner u hrvatskoj agenciji Pragma komunikacije i Marina Grihović, direktor beogradske agencije Headline, specijalno za Marketing mrežu govore na temu „plaćenih PR objava“, da li kompanije treba da se oglašavaju u medijima u kojima žele da vide svoje objave i u kojoj meri ova pojava urušava ugled i reputaciju PR struke.

Zašto nam je strateško planiranje potrebno?

0

REGION – U sredu, 10. decembra održaće se četvrta radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će Adam Miecznikowski, vođa timova za strateško planiranje u Publicisu Poljska, govoriti na temu „Strateškog planiranja“.

PR trendovi – change or die!

0

Da li odgovarati na tweet-upite medija vikendom? Saopštenje za medije kao video prilog ili infografika? Kvartalne finansijske rezultate prikazivati kroz live stream sa izvršnim rukovodstvom – uz tweet-up ili online chat? Preko kojih kanala i koliko često direktor treba da bude prisutan na kompanijskim društvenim mrežama? – samo su neka od pitanja koja svakodnevno zaokupljaju PR stručnjake u svetu, a za koja bi u Srbiji bili proglašeni „suviše liberalnim“ od klijenta ili izvršnog rukovodstva.

Octalytics povezuje offline i online!

REGION – Full service digitalna agencija Degordian razvila je novi alat za praćenje offline konverzija – Octalytics. Alat povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima i pomaže kompanijama da razumeju koji kanali online promocije generišu offline konverzije.

Komunikacija – važna menadžerska veština za postizanje cilja

0

Osnivač i direktorka agencije za tržišne komunikacije Blumen Group Nataša Pavlović Bujas održala je predavanje pod nazivom „Komunikacija – važna menadžerska veština za postizanje cilja“ na XI Forumu hotelijera u Privrednoj komori Srbije. Ona je pred velikim brojem predavača sa fakulteta, vlasnika i menadžera hotela, menadžera prodaje i marketinga, istakla značaj kvalitetne interne komunikacije, ali i poznavanja velikog broja kanala i alata i sprovođenje integrisane komunikacione strategije.

Da li je brend novinarstvo novi pravac razvoja odnosa s javnostima?

0

Iako na prvi pogled termin brend novinarstvo (brand journalism) deluje kontradiktorno, reč je o poslovnom modelu koji je već deceniju prisutan u Sjedinjenim Američkim Državama, a koji neumitno osvaja ceo svet. Često se pojavljuje i pod terminom content marketing ili native advertising.

Pogled na savremeni advertajzing…

0

Šta je zajedničko oglašavanju, kulturi, inovaciji i kreativnosti? Neizvesna, ali uzbudljiva budućnost.
Bezobrazno, seksi, ispod kolena. Diskusija svakog trena može da preraste u fizički obračun.

Otvorene prijave za Effie, IdejaX i Mixx 2015.

0

REGION – Danas 1. decembra HURA i IAB otvaraju prijave za tri prestižna marketinška takmičenja – Effie Croatia 2015, koji nagrađuje učinkovite i strateško promišljene kampanje, IdejuX, nacionalno kreativno takmičenje i Mixx, licencirano međunarodno takmičenje za najbolje digitalne projekte.

Predavanje „Reklama kao emocionalni okidač“

0

Za reklamu je najvažnije da privuče pažnju onih koje cilja. Nema boljeg načina da se to postigne od korišćenja pažljivo odabranih i umešno artikulisanih emocija. Smeh, tuga, strah, šok, sve emocije su dozvoljene. Samo je ravnodušnost nepoželjna.