today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PRiče o kojima se tokom 2014. godine najviše PRičalo!

SVET – Premda se uvek mnogo lakše setiti negativnih PR priča i skandala, potrebno je istaknuti i one pozitivne koje su obeležile godinu iza nas. Jedna od najzapaženijih kampanja koja je obeležila 2014. godinu zasigurno je Ice Bucket Challenge zahvaljujući kojem je u samo nekoliko nedelja nastalo mnoštvo video snimaka ljudi koji su se polivali ledenom vodom i zatim prosleđivali izazov svojim prijateljima i porodici. Viralna kampanja, kojoj je bio cilj podići svest o amiotrofičnoj lateralnoj sklerozi, pomogla je prikupiti desetine miliona dolara za ALS Association, a u njoj su učestvovale i brojne osobe iz regiona.
Potencijale tradicionalnih medija uspeo je iskoristiti i LeBron James koji je putem njih olakšao svoj povratak u Cleveland. Naime, James je člankom u Sports Illustratedu neutralizovao sve kritike koje su navodile da se vraća u Cleveland Cavaliersa zbog problema s vodstvom Miami Heata, odnosno loše klime među igračima. James je u članku istakao kako se vraća zbog želje da ponovo igra kod kuće.
U PR-u struci 2014. godina pamtiće se i po krizi koju je Adam Silver uspešno okončao zabranivši bivšem vlasniku LA Clippersa Donalda Sterlinga delovanje u NBA ligi zbog rasističkih primedbi, kaznivši ga pritom i sa 2,5 miliona dolara i uverivši ostale vlasnike kluba da ga prisile na prodaju udela u klubu.
Ovom spisku, koji je sastavio PR News, prestanak prodaje duvana u CVS Caremark drogerijama takođe spada u neke od najboljih PR priča u 2014. Ove su drogerije svojim postupkom pokazale da brendovi mogu koristiti komunikaciju kako bi gradili svest o svojim naporima u društveno odgovornom poslovanju, a time potaknuvši javnost da brine više o svom zdravlju.

Izvor: Edward Bernays

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!