today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prošlost, sadašnjost i budućnost marketinga jedino je u dobroj ideji!

Danijela Popović Jurić, direktorka agencije Red Communication, specijalno za Marketing mrežu govori gde smo, a gde bismo trebali da budemo, ima li na našem tržištu prostora za „nove igrače“ i u kom smeru će se kretati budžeti u 2015. godini.

Kako biste trenutno ocenili stanje na tržištu komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde bismo trebali da budemo, po Vašem mišljenju?
Ne mislim da zaostajemo u bilo čemu. Kriza nas je, za razliku od ostalih, naterala da budemo još kreativniji, da se snalazimo kako znamo i umemo, da se borimo za svaki dinar u budžetima klijenata. I dalje srpske agencije osvajaju prestižne nagrade na svetskim festivalima. Kampanje koje su ovde nastale za internacionalne klijente primenjuju se na razvijenim tržištima. Dobri smo mi, baš dobri.

Pokrenuli ste nedavno svoju agenciju. Po čemu će se ona razlikovati od drugih agencija i smatrate li da na našem tržištu ima prostora za „nove igrače“?
U životu obično dođete do raskrsnice i pitate se šta i kako dalje. Dostignete neki maksimum, a znate da sigurno možete još više i dalje. I fali vam onaj neki početnički adrenalin koji vas pokreće. Ima mesta i posla za sve koji hoće i vole ovaj naš „ludi“ posao. U životu je sve izazov. Ne mogu da kažem razlikovaćemo se po nečemu konkretno od ostalih, ali mogu da kažem da je moj tim divan, kreativan, lojalan klijentima, mediji ih vole. I to je sasvim dovoljno za početak.

U kom smeru će se, po Vašem mišljenju, kretati budžeti u 2015. godini? Možemo li reći da će biti „više igrača, a manje kolača“?
Klijenti se bore da smanje budžete, agencije se bore da ostanu bar isti kao u 2014. I to je tako već godinama. Neće se razlikovati puno 2015. u odnosu na 2008. godinu kada je kriza bila na svom vrhuncu. Ono što je realnost jeste da je mnogo više posla za manje novca. Opasna borba.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti glavni trendovi u 2015. godini?
Ispraše nam mozgove sa content marketingom. Ne postoji ni jedan intervju iz struke, ni jedno predavanje da se content marketing nije spomenuo. Ja sam osoba koja veruje da je prošlost, sadašnjost i budućnost marketinga samo i jedino u dobroj IDEJI. Za više od decenije u ovom poslu nije mi se desilo da nisam klijentu „prodala“ dobru ideju. Ne postoji klijent koji se neće snaći za budžet ako mu se ideja dopadne. Takođe, verujem u nove medije. Mislim da su nam društvene mreže promenile živote i u negativnom i u pozitivnom smislu, i taj oblik komunikacije sa potrošačima je najefektniji.

Koliko su po Vašem mišljenju, agencije spremne za nove trendove, a u kojoj meri ih klijenti prihvataju i izdvajaju novac za nove, inovativne ideje?
Što se PR-a tiče svaka veća kriza u poslednje dve godine krenula je baš sa društvenih mreža. I tu se pokazala sva moć Interneta. Nikada ga ne možete kontrolisati. Stihija. Verujem da će svima nama 2015. biti godina iskušenja koliko možemo da budemo kreativni, na koji način ćemo komunicirati sa sve siromašnijim potrošačima, koliko ćemo se igrati sa društvenim mrežama, kako ćemo predstavljati klijente u print medijima koji su sve oštriji i kritičkiji, i još milion drugih iskušenja. Nisam baš neki vernik, ali sve u svemu neka nam je NEKO u pomoći.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!