Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 733

Srebro i bronza na Eurobestu za agenciju Saatchi & Saatchi Beograd!

0

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd je na Eurobestu, u kategoriji Media, osvojila srebro i bronzu za projekat „Hronika pretnji“, dok su makedonske agencije Publicis i Zenithoptimedia u istoj kategoriji osvojile bronzu za projekta Alzheimers’s News Editors.

Šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

#NadjiBoljiPosao

1

Agencija McCann Beograd, u saradnji sa portalom Poslovi.infostud.com, osmislila je kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, namenjenu prevashodno onima koji već imaju posao, ali razmišljaju o promeni radnog mesta.

Uniqa osiguranje predstavila izložbu Jazz Anrija Matisa

0

UNIQA osiguranje je za predstavnike online zajednice organizovala pred premijerno prikazivanje i vođenje kroz izložbu Anrija Matisa na kome su svi prisutni imali prilike da se okušaju svoj talenat u kreativnim radionicama inspirisanim ovim umetnikom.

Društvene mreže u ulozi službe za korisnike

0

Pitanje više nije treba li koristiti društvene mreže za podršku korisnicima – nego koliko dobro to činite!

Radije kupujemo personalizovane poklone!

0

SVET – Ključ za ostvarenje maksimalnih prihoda u 2015. godini može biti ponuda većeg izbora poklona sa ličnim pečatom kupcima, naročito tokom sezone darivanja. Ovo je rezultat studije koju je sprovela kompanija MasterCard o potrošačkim navikama kupaca tokom sezonske kupovine, a koja otkriva da ljudi vole da poklanjaju i primaju poklone koji mogu biti personalizovani (46%) i poklone koji imaju lični značaj (44%).

Društveni mediji – najefektniji način da stupite u kontakt sa potrošačima!

0

Danas više nije tajna da od uspešnosti marketiških alata u velikoj meri zavisi ostvarenje biznis ciljeva, kao i ostanak kompanija na tržištu. Posebno sa razvojem digitalnih medija, sve velike kompanije akcenat stvljaju na svoj nastup na društvenim mrežama, jer je to svakako jedan od najefektnijih načina da stupe u direktan kontakt sa potrošačima.

Lokalni portali preuzimaju primat!

Na nedavnom obeležavanju jubileja niškog Medija centra, jedna od tema bila je posvećena perspektivama lokalnih medija. Predstavili su se najuspešniji lokalni portali iz Srbije, Hrvatske i BiH, a među njima posebno su se izdvojili novosadski 021 i niške Južne vesti. Iako imaju potpuno drugačiji istorijat, kao i koncept razvoja, oba beleže odličan rezultat u posećenosti i prepoznatljivosti kod svoje lokalne publike.

Današnje televizije će izumreti do 2030.?

SVET – Uoči predstavljanja Netflixa u Latinskoj Americi, direktor ove kompanije Reed Hastings izjavio je kako će današnje, konvencionalne televizije pretrpeti određenu „evoluciju“, te da će najverovatnije izumreti do 2030. godine.

Istina o wellnessu u Srbiji!

0

Wellness, odnosno opšte blagostanje organizma, fundamentalno je ljudsko pravo. Svi ga jednako zaslužujemo, a opet, ne osećamo ga svi u istoj meri. Svi se manje ili više trudimo da ga postignemo i manje ili više uspevamo u tome.