Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Za uspeh su nam neophodni i razumni budžeti i dobre ideje. Ipak, mislim da u narednoj godini neće biti dovoljno da budemo konkurentni – pravi izazov će biti da postanemo prvi ili najbolji, a to je moguće samo uz stalno menjanje i učenje.“ Tamara Bekčić, direktor i suosnivač, Chapter 4 PR
„Zanimljiv stav domaćih firmi da mesečno angažovanje čitave agencije treba da košta koliko i jedna plata nekoga u njihovom marketing odeljenju doprineće nastavku egzodusa inteligentnih ljudi iz agencija, koji će pokrenuti male biznise sa – po prirodi stvari – dobrim marketingom. Nastaviće se i negativna selekcija u marketing odeljenjima velikih kompanija pod uticajem stranih menadžera koji ni na uređenim tržištima matičnih zemalja nisu razumeli ništa, ali su razumeli da u ovoj zemlji svaku odgovornost za sopstvene gluposti mogu da svale na rezultate fokus grupa.“ Srđan Mihajlović, kreativni direktor, Grey Belgrade
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/