Effie index efikasnosti 2014

REGION – Effie Worldwide objavio je rezultate Effie indexa efikasnosti 2014 za Hrvatsku koji prepoznaje i rangira najuspešnije marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu. Najefikasnijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Ledo, najefikasnijim brendom Ledonardo, a najefikasnijim agencijama McCann Zagreb i Imago reklamna agencija.
Effie index efikasnosti prepoznaje i rangira najuspješnije agencije, oglašivače i brendove kroz analizu nacionalnih Effie takmičenja održanih šurom sveta. Ovogodišnji je Effie index prikaz podataka u koje su uvršteni svi pobednici i finalisti 40 svetskih i nacionalnih Effie takmičenja u periodu od 14. juna 2013. do 13. juna 2014. godine. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indexu efikasnosti sastavljen je na osnovu bodova ostvarenih na hrvatskom Effie takmičenju, održanom u maju 2014. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije marketinške manifestacije u Hrvatskoj. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova dostupan je na internet stranicama: www.effieindex.com.

Screenshot 2015-01-09 00.59.40

Screenshot 2015-01-09 00.59.55(2)

Prijave za takmičenje Effie Croatia 2015. čiji će rezulati kompilirati Effie index efikasnosti za 2015. godinu otvorene su do 3. marta 2015., a sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internet stranici www.danikomunikacija.com


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari