Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Glavni trendovi u 2015. godini biće prelazak sa globalizacije na personalizaciju i sa reklamnog bloka na Google pretragu.“ Lea Stanković, Digital Creative Manager, Communis DDB
„S obzirom da je PR struka usko vezana za kretanja u privredi i za situaciju na tržištu, verujem da će i ove godine na srpskom tržištu glavni izazov biti kako se izboriti za PR budžete, bilo unutar kompanije, za in-house kolege, bilo za projekte i kampanje, za agencijske kolege. Borba za pridobijanje i zadržavanje klijenata uvek je bila izazovna, a poslednjih godina dobila je novu dimenziju zbog pojave niza malih one-man-band agencija koje ruše cenu, a ponekad ugrožavaju i kvalitet i reputaciju PR struke.“ Nataša Trslić Štambak, Managing Director – SEE Region, Grayling
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/