today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Barometar integriteta medija

Televizija je kao dominantan izvor informisanja više zastupljena kod starijih i onih koji imaju niži nivo obrazovanja dok se mladji više informišu preko internet izdanja medija, pokazuju rezultati istraživanja integriteta medija u Srbiji koje je sproveo Biro za društvena istraživanja (BIRODI).
Kako je saopštio BIRODI, istraživanje pod nazivom „Barometar integriteta medija“ trebalo je da pruži odgovore na pitanje u kojoj meri i na koji način su mediji u funkciji gradjana Srbije.
Rezultati ankete su pokazali da ispitanici smatraju kako mediji u Srbiji imaju nizak nivo integriteta i kako praktično nemaju koristi za građane kada je u pitanju predviđanje događaja u društvu, pomoć pri donošenju bitnih odluka i sagledavanje rezultata vladinih politika.
Dodaje se da su anketirani građani iz centralne, južne, zapadne i istočne Srbije, kao i oni nižeg obrazovanja i sa više godina života, pokazali veće zadovoljstvo načinom postupanja medija.
Istraživanje je sprovedeno u periodu od 18. do 25. decembra na uzorku od 1.300 ispitanika putem telefonske ankete.

Više informacija o istraživanju i rezulatima pronađite na sajtu BIRODI.

Untitled2

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!