Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 725

Šta nije PR?

0

Oni koji rade u oblasti odnosa s javnošću znaju da su rasprave o tome da li PR jeste ili nije deo marketinga veoma česte i da su mišljenja uvek podeljena. Postoje argumenti ZA i PROTIV. Često ljude treba podsetiti da je PR primarno orijentisan na komunikaciju kroz upravljanje reputacijom, promocijom vrednosti i liderstvo. Kome to nije jasno i dovoljno neka pročita definiciju koju je ustanovila PRSA ili onu koju je objavio CIPR.

Saveti za planiranje kalendara na društvenim mrežama

Kako bi komunikacija na društvenim mrežama bila uspešna, važno je znati da iza svakog tvita, objave na Facebooku ili fotografije na Instagramu u ime određenog brenda stoji oslonac u vidu pažljivo ispunjenog kalendara koji se osmišljava, ispravlja, dopunjava, uređuje, pa još jednom ispravlja – i tako iz nedelje u nedelju, iz meseca u mesec. Agencija Jasno&Glasno objavila je nekoliko praktičnih saveta za njegovo što uspešnije planiranje.

Najnagrađivanije agencije, oglašivači i pojedinci u 2014.

0

SVET – Portal AdAge objavio je spisak najnagrađivanijih globalnih agencija, oglašivača i pojedinaca u 2014. godini.

Prošlost, sadašnjost i budućnost marketinga jedino je u dobroj ideji!

0

Danijela Popović Jurić, direktorka agencije Red Communication, specijalno za Marketing mrežu govori gde smo, a gde bismo trebali da budemo, ima li na našem tržištu prostora za „nove igrače“ i u kom smeru će se kretati budžeti u 2015. godini.

Dizajn pokreće sve(t)!

0

Današnji marketinški izveštaji su, u najmanju ruku, nedostojni vrednosti i značaja sprovedenih istraživačkih projekata. Predstavnici marketinških agencija treba da shvate da je marketinški izveštaj finalni proizvod koji je klijent platio i da njegovom kreiranju treba da posvete daleko više vremena i bar nekoliko procenata odobrenog budžeta.

Barometar integriteta medija

Televizija je kao dominantan izvor informisanja više zastupljena kod starijih i onih koji imaju niži nivo obrazovanja dok se mladji više informišu preko internet izdanja medija, pokazuju rezultati istraživanja integriteta medija u Srbiji koje je sproveo Biro za društvena istraživanja (BIRODI).

Javna rasprava o Zakonu o oglašavanju

0

U postupku pripreme Nacrta zakona o oglašavanju, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sprovodi javnu raspravu o Nacrtu zakona o oglašavanju koji je sastavni deo ovog programa. Javna rasprava o Nacrtu zakona otvorena je do 3. februara 2015. godine.

Otvoren konkurs Mladi balkanski dizajneri 2015

0

Balkanska dizajn mreža, koju čine kulturna organizacija Mikser (Beograd), Hrvatsko dizajnersko društvo (Zagreb) i Public Room (Skoplje), raspisuje peti po redu Young Balkan Designers 2015 (Mladi balkanski dizajneri 2015) konkurs, pod sloganom “Common Grounds”. Konkurs je otvoren do 28. februara 2015. godine, i namenjen je mladim dizajnerima do 35 godina iz sledećih zemalja: Albanija, Austrija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Mađarska, Makedonija, Crna Gora, Rumunija, Slovenija, Srbija i
Turska.

Top 20 trendova u 2015.

0

SVET – Trend Reports objavio je top 20 trendova, koji će dominirati u ovoj godini. Da li ste spremni za izazove?

PRiče o kojima se tokom 2014. godine najviše PRičalo!

0

SVET – Premda se uvek mnogo lakše setiti negativnih PR priča i skandala, potrebno je istaknuti i one pozitivne koje su obeležile godinu iza nas. Jedna od najzapaženijih kampanja koja je obeležila 2014. godinu zasigurno je Ice Bucket Challenge zahvaljujući kojem je u samo nekoliko nedelja nastalo mnoštvo video snimaka ljudi koji su se polivali ledenom vodom i zatim prosleđivali izazov svojim prijateljima i porodici.