Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 726

Prvi izveštaj o vidljivosti online oglasa

0

SVET – ABC Velike Britanije isporučio je nedavno prvi sertifikat namenjen proizvodima koji treba da obezbede vidljivost online oglasa. Novi izveštaj upoređuje mogućnosti različitih uređaja pri merenju vidljivosti online oglasa, obezbeđujući time transparentnost u ovom kompleksnom okruženju.

Amstel interaktivna igra oduševila Beograđane!

0

Prazničnu i veselu atmosferu u tržnom centru Delta City u Beogradu, upotpunio je Amstel koji je svojom zanimljivom postavkom iznenadio sve posetioce. Interaktivni pano putem kojeg su slučajni prolaznici mogli da učestvuju u dvominutnoj igri pantomime, oduševio je sve koji su se našli na licu mesta.

Srećne praznike želi vam Marketing mreža!

0

Čitaocima, kolegama, saradnicima i prijateljima, Marketing mreža želi uspešnu, nasmejanu i izazovnu 2015. godinu i srećne Božićne praznike!

Duplirajte broj Instagram pratilaca preko noći

Često čitamo o basnoslovnim ciframa kojima brendovi plaćaju poznate kako bi tvitovali i instagramirali njihove proizvode. Javna je tajna da je Kim Kardashian od shoedazzle.com dobijala 10.000$ po tvitu, a kada su ostali brendovi u pitanju sigurno i više, jer je ove godine uspela da se domogne Forbsove liste i sa 28.000.000$ godišnje zarade drži 80. poziciju.

Biznis može biti održiv samo ako su održive zajednice u kojima poslujemo!

0

Za sistem poput kompanije Coca-Cola, koja je 127 godina mlada i prisutna u više zemalja sveta nego što Ujedinjene nacije imaju članica, korporativna društvena odgovornost poistovećuje se sa održivim razvojem.

Hronike pretnji nagrađene na Cristal festivalu

0

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je još jedno međunarodno priznanje sa projektom “Hronike pretnji” na Cristal festivalu u Francuskoj. Ovoj višestruko nagrađivanoj kampanji pripala je Sapphire nagrada u kategoriji Media – Best Use of Print.

Samsung aplikacija koja autističnoj deci pomaže u komunikaciji

0

SVET – Kompanija Samsung pokrenula je aplikaciju Look at me, koja koristi fotografije, tehnologiju prepoznavanja lica i igrice, kako bi autističnoj deci pomogla pri poboljšanju emotivnih i socijalnih sposobnosti.

Najveći deo kupovine tokom praznika obavljen sa mobilnih uređaja

SVET – Svake godine nakon Božića, IBM objavljuje analize za online i mobilnu prodaju. Ove godine, Big Blue je došao do podataka da je 57,1 odsto ukupnog online prometa stiglo sa mobilnih uređaja.

Agencija Imago osmislila jedinstven proizvod u svetu

0

REGION – Nakon preko 20 godina osmišljavanja marketinških kampanja za brojne domaće i strane brendove, Imago reklamna agencije odlučila je napraviti još jedan iskorak i stvoriti sopstveni brend. Osmislili su jedinstveni proizvod u svetu, kreću u proizvodnju i tako sami sebi postaju i klijent i agencija.

Havas Worldwide: Marketing selfie generacije

0

SVET – Dani buntovništva bez razloga su prošli. Za razliku od “večnog kontra stava” omladine prethodnih generacija, današnji mladi pre su hakeri nego revolucionari, više nisu zainteresovani za odbacivanje autoriteta.