today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Facebook tajna TOP 100 svetskih brendova

Zbog čega se svaki od TOP 100 brendova na Facebooku nalazi tu gde jeste? Šta oni to rade? Prema istraživanjima Simply Measureda ovo je tajna njihovog uspeha.

  1. U proseku postavljaju 10 postova sedmično.
  2. Većina, 65% brendova postavlja 5 postova sedmično.
  3. Samo 5 brendova ima više od 30 postova sedmično.
  4. Fotografija je i dalje najpoželjniji social media sadržaj (zauzima 62% celokupnog objavljenog sadržaja, stvara 77% engagementa).
  5. Korišćenje linkova poraslo je sa 13% na 27% (porast je zabeležen od trenutka kada je Facebook uveo učitavanje veće fotografije sa samog linka).
  6. Linkovi ostvaruju od 1% do 16% ukupnog engagementa.
  7. Restorani su najmanje zastupljena kategorija u TOP 100 brendova, ali beleže najveći engagement.
  8. Automobilska industrija je najzastupljenija na listi sa čak 14 predstavnika.
  9. Tekst postova kreće se od 75 do 175 karaktera.
  10. Samo 7% brendova ima više od 300 karaktera u tekstu

Da li vas sve ovo iznenađuje? Interakcija nikada nije bila veća, a humanizacija brendova na društvenim mrežama nikada nije bila poželjnija. Različiti brendovi pronalaze razne načine kako bi dospeli na ovu listu. Načini mogu da se kriju u tehnikama agencija, u lojalnosti fanova, u stalnom i promišljenom održavanju veze na relaciji brend – fan. Bitan i ogroman detalj koji izdvaja, može biti i to da iza sebe imate dobru digitalnu marketinšku agenciju koja je već iskusna u izradi digitalnih strategija.
Moramo da spomenemo i još jedno merenje koje nam je ostalo od prošle godine. Ono samo potvrđuje pravilo i prati trend. Datira od oktobra 2014. i pokazuje slično. U tabelu pored Facebooka dodato je istraživanje za Twitter i Instagram.

B0KgHwyCIAATM-j

Izvor: Pioniri Communications
Autor: Bojan Šaptović

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!