Zbog čega se svaki od TOP 100 brendova na Facebooku nalazi tu gde jeste? Šta oni to rade? Prema istraživanjima Simply Measureda ovo je tajna njihovog uspeha.
- U proseku postavljaju 10 postova sedmično.
- Većina, 65% brendova postavlja 5 postova sedmično.
- Samo 5 brendova ima više od 30 postova sedmično.
- Fotografija je i dalje najpoželjniji social media sadržaj (zauzima 62% celokupnog objavljenog sadržaja, stvara 77% engagementa).
- Korišćenje linkova poraslo je sa 13% na 27% (porast je zabeležen od trenutka kada je Facebook uveo učitavanje veće fotografije sa samog linka).
- Linkovi ostvaruju od 1% do 16% ukupnog engagementa.
- Restorani su najmanje zastupljena kategorija u TOP 100 brendova, ali beleže najveći engagement.
- Automobilska industrija je najzastupljenija na listi sa čak 14 predstavnika.
- Tekst postova kreće se od 75 do 175 karaktera.
- Samo 7% brendova ima više od 300 karaktera u tekstu
Da li vas sve ovo iznenađuje? Interakcija nikada nije bila veća, a humanizacija brendova na društvenim mrežama nikada nije bila poželjnija. Različiti brendovi pronalaze razne načine kako bi dospeli na ovu listu. Načini mogu da se kriju u tehnikama agencija, u lojalnosti fanova, u stalnom i promišljenom održavanju veze na relaciji brend – fan. Bitan i ogroman detalj koji izdvaja, može biti i to da iza sebe imate dobru digitalnu marketinšku agenciju koja je već iskusna u izradi digitalnih strategija.
Moramo da spomenemo i još jedno merenje koje nam je ostalo od prošle godine. Ono samo potvrđuje pravilo i prati trend. Datira od oktobra 2014. i pokazuje slično. U tabelu pored Facebooka dodato je istraživanje za Twitter i Instagram.
Izvor: Pioniri Communications
Autor: Bojan Šaptović