Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 727

Trendovi mobilnog interneta u zemljama CEE

SVET – Preko kojih uređaja publika centralne i istočne Evrope ide najčešće na internet i da li postoji šablon ponašanja u upotrebi mobilnog interneta, pokazuje novi Gemius izveštaj rađen na osnovu analize 18 evropskih tržišta.

Koncept „niše“ postaje sve relevantniji!

0

U današnjoj globalnoj ekonomiji koncept „niše“ postaje sve relevantniji kako u poslovnom okruženju tako i u kulturi. Našim izborima više ne upravljaju masovni „hitovi“, već proizvodi namenjeni užim tržišnim nišama. Masovno tržište tako postaje tržište jednog mnoštva niša.

Pretraga na mobilnim uređajima dostići će vrhunac u 2015.

0

SVET – Prema najnovijem istraživanju portala eMarketer pod nazivom “Key Digital Trends for 2015: What’s in Store—and Not in Store—for the Coming Year”, tokom 2015. godine pretraga na mobilnim uređajima će dostići vrhunac.

TOP 20 najboljih video oglasa u 2014. godini

SVET – Portal The Drum objavio je listu TOP 20 najboljih video oglasa u 2014. godini. Po svemu sudeći, ovu godinu pamtićemo po odličnim kampanjama i video oglasima koji su nas nasmejali, ali i rasplakali.

UK postaće prva zemlja u kojoj više od 50% budžeta odlazi na digital

0

SVET – Više od 50% od ukupno 15.7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanje biće preneto na digitalne i onlajn medije u 2015. godini, čime će se premašiti zajednička potrošnju na print, bioskopsko i autobusko oglašavanje, bilborde, TV i radio.

Da li prebacujemo budžete na digitalno i mobilno oglašavanje?

0

SVET – eMarketer nedavno je sakupio podatke o potrošnji na digitalno i tradicionalno medijsko oglašavanje iz 22 zemlje sveta i napravio interaktivnu alatku pomoću koje možemo da uporedimo bilo kojih pet od ponuđenih zemalja.

Za uspešnu online komunikaciju neophodan je timski rad kompanije i agencije!

0

Na dodeli tradicionalnih godišnjih priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), u kategoriji prisustvo na društvenim mrežama, zlatno priznanje dobila je Facebook stranica Svako dobro – Hemofarm, koju, za potrebe klijenta, vodi i održava agencija Homepage.

Nova 2015. biće godina video marketinga!

0

Pokažite, nemojte pričati. To je najjednostavnija, ali najmoćnija stvar koju u marketingu morate naučiti, kažu stručnjaci najavljujući trendove za 2015. godinu.

10 pobeda koje su učinile internet boljim u 2014.

Kada je poslednji put kampanja na društvenim mrežama izazvala osećaje u vama – bilo da se radi o sreći, nadi ili strahu? Društvene mreže u 2014. godini obeležili su kreativnost, faktori iznenađenja i emocije. Tokom cele godine nekoliko smo se puta oduševili idejama marketinških stručnjaka, a najuticajnije je izdvojila agencija Jasno&Glasno. Ovo su 10 internet pobeda u godini na izmaku!

Uručene godišnje UEPS nagrade!

0

U Domu omladine Beograda sinoć su, na svečanosti povodom Dana propagandista, dodeljena tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), autorima najboljih kreativnih ostvarenja iz oblasti marketinga.