Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Creative Mornings projekat dostupan svima!

Marija Gičić, senior brend menadžer za Grand Aroma kafu, govori za Marketing mrežu o projektu Creative Mornings i po čemu se on razlikuje od drugih predavanja za mlade.

Kako je došlo do interesovanja brenda Grand Aroma za kreativna predavanja Creative Mornings?
Grand Aroma kafa nastoji da podrži i podstakne mlade ljude da uče i da se razvijaju, što nas je i motivisalo da podržimo ovaj projekat čiji je cilj da neguje razvoj i edukaciju mlađih generacija.

Šta su posetioci Creative Mornings predavanja imali priliku da čuju u petak?
Tema predavanja bila je Ugly – odnosno prihvatanje „ružnog“ početka realizacije bilo koje vizije ili projekta. Predavanje Savamala, Cut&Paste City održao je Paul Currion, konsultant za humanitarne organizacije. Kao novinar, objavljivao je članke u Grant-u, The White Review, Aeon, Nature, itd, a učestvovao je i u projektima Ko Gradi Grad, Belgrade Soundmap, Kritična Masa i drugim inicijativama u Beogradu.

Po čemu se CreativeMornings izdvaja od drugih predavanja za mlade?
Koncept projekta CreatriveMornings nam se dopao, između ostalog, i zbog njegove dostupnosti, a pod tim mislim da je besplatan i lokalan. Neretko mi se dešavalo da čujem kako mlađi ljudi iz mnogo razloga, nemaju priliku da prisustvuju predavanjima na kojima bi mogli da saznaju nešto novo i korisno. Verujem da će ovaj projekat omogućiti mladima da čuju neke nove informacije koje im mogu približiti sliku o projektima koji su za njih nepoznanica.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!