Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 728

DOP – otvaramo temu, da se i o tome malo ili malo više piše!

0

Povod za pisanje ovog teksta je seminar koji je nedavno organizovan od strane MNC (Media News and Consulting) i ASMEDI sa temom „Društveno odgovorno poslovanje i mediji“, na kojem je za dva dana učestvovalo više od 15 predavača iz različitih delatnosti. Zadatak im je bio da slušaocima, iz ugla svojih kompanija, odnosno medija, ali i svog ličnog ugla predstave društveno odgovorno poslovanje (DOP).

Potrošači se povezuju s brendovima koji zadovoljavaju njihove osnovne potrebe

0

Brendovi treba bolje da razumeju društvene medije i njihovo korišćenje od strane današnjih potrošača jer samo razumevanjem potreba i ambicija potrošača i pružanjem sadržaja koji tada postaje društvena roba, brend može da izgradi čvrste i vrednosne odnose sa konzumentima.

Marketing Kingdom Belgrade: Karte po promo ceni dostupne do petka

0

Karte po sniženoj ceni za konferenciju Marketing Kingdom Belgrade, najveći globalni marketinški događaj u regionu, dostupne su samo do petka, 26. decembra.

B2B content marketing trendovi za 2015.

0

MarketingProfs i Content Marketing Institut objavili su infografik sa najnovijim B2B content marketing trendovima za 2015. godinu. Istraživanje je urađeno na 1.820 marketing stručnjaka iz Amerike.

Itak – za praznike bez nasilja

0

REGION – Itak, brend Telekoma Slovenije namenjen mladima, u saradnji sa agencijom Pristop pokrenula je, u susret praznicima, kampanju protiv govora mržnje, pod sloganom #MočBesed.

Top 10 trendova na društvenim mrežama u 2015. godini

Šta nas očekuje u 2015. godini? U dinamičnom svetu društvenih mreža trendovi brzo nastaju i nestaju. Potrudili smo se predvideti one koji će dominirati 2015. godinom u komunikaciji kompanija sa zajednicama svojih korisnika.

U budućnosti najveći izazov biće kreiranje kvalitetnog sadržaja!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

Ericsson predstavio 10 potrošačkih trendova za 2015. godinu!

0

Za kraj godine Ericsson ConsumerLab pripremio je četvrto izdanje svog izveštaja o trendovima, u kojem je predstavio najnovije potrošačke trendove za 2015. godinu.

Održana 15. mt:s Noć reklamoždera

0

Tradicionalna manifestacija mt:s Noć reklamoždera održana je 15. put u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama. Reklamni TV Spot za Chipsy „Domaćinski Duel“ ovogodišnji je dobitnik nagrade za najbolju reklamu od strane potrošača koja se tradicionalno dodeljuje na ceremoniji Noć Reklamoždera. Kompanija PepsiCo je na taj način postala dvostruki dobitnik ovog prestižnog priznanja, jer je istu nagradu osvojila i prošle godine.

Smislili domene – osvojili gedžete!

0

Onlajn takmičenje za kreativne korisnike nacionalnih internet domena, pod nazivom „Smisli domen i osvoji gedžet!“ završeno je prošle nedelje, a svoje predloge prijavilo je preko 500 učesnika. Žiri Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) je na osnovu glasova posetilaca sajta smisli.domen.rs i glasova članova Žirija, izabrao najkreativnije predloge.