today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vizualizacija sadržaja u doba modernih tehnologija

Da li ste znali da u proseku ljudi pročitaju samo 28% reči po strani? Ovaj mnogima šokantan podatak nameće različita pitanja i postavlja izazov agencijama i kompanijama: kako plasirati sadržaj tako da iz njega izvučemo maksimum i kako da znamo šta su čitaoci zaista videli i zapamtili?
Znamo da su ljudi vizualna bića i da takva vrsta sadržaja dominira u našim životima. Vizualni sadržaj stimuliše, zabavlja i prija oku. Kada šaljemo poruku na način da se što lakše vizualizuje, veća je verovatnoća da će primalac poruke da podrži našu ideju, podeli je drugima ili na kraju dana, kupi naš proizvod ili uslugu. Primetićete da, kada govorimo o content i social media marketingu, upravo ovakva vrsta sadržaja najbolje prolazi: fotografije, albumi, video snimci. Još nešto?
Sada su popularna predviđanja za 2015. godinu i pitanja o tome kakve trendove i inovacije nam ona donosi. Zaista ima mnogo mišljenja i zaključaka, ali ono što im je zajedničko jeste sledeće: content, big data, moderne tehnologije.
Dakle, sa jedne strane imamo vizualizaciju, a sa druge sadržaj, podatke i nove tehnologije. Kako ih ne bi držali suprotstavljenima, hajde da ih pomirimo i izvučemo najbolje iz njih. Šta dobijamo? Infografik.

Zašto baš infografik?
Kada govorimo o sadržaju, mislimo i na storytelling. Ljudi vole priče. Infografik je odličan mehanizam koji omogućava pričanje priče, deljenje postignuća ili predstavljanje ideje ili proizvoda. Ukoliko želimo da predstavimo podatke koji su naizgled nezanimljivi, suvoparni, a nama izuzetno bitni, dobro osmišljeni infografik će animirati korisnika i pozvati ga na interakciju. Infografik koji korisnika poziva na akciju (klik, skrol, pretraga, odgovor na pitanje) kako bi došao do određenih informacija moguće je izraditi zahvaljujući modernim tehnologijama.
Kako što svaki vizualni sadržaj zahteva osmišljavanje i produkciju, tako i izradi infografika treba pristupiti ozbiljno i angažovano. Infografik treba da odgovori na pitanja: zašto, šta i kako? Koja je njegova vrednost i uloga (zašto naš korisnik da ga čita), koje podatke želimo da predstavimo ili koju poruku da pošaljemo (šta ćemo odabrati od velikog broja informacija i podataka) i na koji način, koju tehnologiju da iskoristimo (da li je u pitanju Facebook tab aplikacija ili može da se očita na različitim uređajima, da li je deo bloga, statičan ili animiran).
Jedan od takih infografik radili smo za našeg klijenta, kompaniju Victoria Group, u kojem smo na zanimljiv i atraktivan način informisali javnost o poslovanju, povezanosti i postignućima odabranih kompanija članica koji posluju u okviru grupacije. Možete ga pogledati ovde.
Ukoliko kreirate mikro kampanju i izdvojite budžet za promociju infografika, njeni efekti mogu da budu zaista fantastični.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Mihaela Turner, Account Executive u agenciji Homepage

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!